На площ от 10 000 кв.м е снабден с енергия от възобновяеми източници, в т.ч.слънчеви панели
Павилионът Nissan в Йокохама, който отвори врати на 1 август, посрещна посетителите в света на иновациите на електрическите превозни средства на марката. Необичайните неща започват тук на паркинга. Зрителите, пристигнали със собствените си електрически автомобили, могат да плащат за паркиране не с пари, а с електричество, споделяйки част от неговото захранване от батерията с електрическата мрежа. Разбира се, това е вид игрово представяне на отдавна разработената идея за автомобила до мрежа (V2G) и превозното средство до дома (V2H). Той показва в каква посока може да се развие взаимодействието на електрическите автомобили с локалните мрежи.
Павилионът от 10 000 кв.м е снабден с енергия от възобновяеми източници, включително слънчеви панели.
Посетителите могат да „посетят” пилотската кабина на автомобил от Формула Е или да играят тенис с шампионката от Големия шлем и посланик на Nissan Наоми Осака. На практика. Така японците популяризират системата Invisible-to-Visible (I2V), която комбинира информация от реалния и виртуалния свят, за да помогне на водачите. Все още не е реализирана в серийни автомобили.
Изпълнителният директор на Nissan Макото Учида каза: „Павилионът е място, където купувачите могат да видят, усетят и да бъдат вдъхновени от нашето виждане за близкото бъдеще. Докато светът се движи към електрическата мобилност, електрическите превозни средства ще се интегрират в обществото по различни начини, които надхвърлят транспорта. " Какво означава това е показано на практика с V2G системи. А самият транспорт се развива към комбинация от екологично чисти средства, тъй като транспортният център в близост до павилиона демонстрира: велосипеди и електрически автомобили се предлагат под наем.
Кафенето Nissan Chaya, което е част от павилиона, не зависи от редовната мрежа, но получава енергия от слънчеви панели и хечбек Leaf.
Най-новият електрически кросоувър Ariya в няколко екземпляра заема част от изложението, включително предлага виртуална обиколка на своята конструкция. Aria Lyfa и миниаванъ e-NV200, са превъарнати сладоледни колички.
Последните могат да играят ролята не само на превозни средства, но и на междинни системи за съхранение на енергия благодарение на системите Nissan Energy Share и Nissan Energy Storage. Nissan има и договори с местните власти за използване на електрически превозни средства като авариен източник на енергия по време на природни бедствия. Не е забравен и проблемът с рециклирането на стари батерии. Вече стана дума за използването на излезли от употреба батерии в неподвижни зони, например за работа на улични лампи (през деня те събират енергия от слънчеви клетки, а през нощта я използват). Сега хората от Nissan отново припомнят подобни проекти. Павилионът на Nissan ще работи до 23 октомври.