Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новите модели на Citoren с 30-инчови колела

19.07.2019 13:34
Новите модели на Citoren с 30-инчови колела

Citroen 19_19, посветен на 100-годишнината на марката, бе представен през май 2019 г.

Citroen възнамерява да използва 30-инчови джанти в новите си модели. Това сподели шефът на френския автомобилен производител Линда Джаксън.

"Хората се отегчават, а електрическите автомобили ни отварят повече възможности да създадем необичайни автомобили", посочва Линда Джаксън. "Вярвам, че можем да заемем от Citroen 19_19 за серийните автомобили най-малко колелата."

Известно е, че автономният електрически концептуален автомобил Citroen 19_19, посветен на 100-годишнината на френския автомобилен производител,  бе представен през май 2019 г.

Коментари
comments powered by Disqus