Аudi ще продължи да разширява продуктовата си гама и през следващите години, като инголщатци са планирали не само мащабна електрическа атака, но и серия изцяло нови модели.
Представеният наскоро A1, който е обект на масирана рекламна кампания, ще бъде основният коз на Audi към все по-голямото търсене в мини сегмента. Той обаче няма да се радва на изцяло електрическа версия, сходна с представения в Женева A1 e-Tron, а единствено на „мек“ хибрид със старт-стоп и система за рекупериране на спирачната енергия.
Инголщатци продължават и работата по спортната модификация S1, която според предварителна информация ще разполага с 200 к.с. благодарение на 1,4-литровия TSI. По-късно на поточната линия ще се качат и версиите кабриолет и Sportback.
A2 ще се върне в портфолиото на германците през 2012 г., като ще се позиционира на пазара в нишата между A1 и A3. Дизайнът на втората генерация ще е сходен с този на първата – еднообемно купе с пет места, а силовото предаване може да бъде изцяло електрическо. По всяка вероятност инженерите на Audi отново ще използват A2, за да демонстрират серия иновационни решения както в техническо отношение, така и в ергономично.
През 2012 г. ще започнат и продажбите на Audi e-tron, който се появи в концептуалната си версия през миналата година във Франкфурт. Според предварителната информация спортният електромобил ще разчита на максимална мощност от 230 кВт (313 к.с.) и 4500 Нм въртящ момент.
Тъй като в последната си версия Audi TT се качи с още едно ниво нагоре в ценово отношение, от Audi планират нов нискобюджетен спортист, който ще носи кодовото название R4. Той ще се появи на пазара през 2013 г. и ще атакува директно конкурентите си като Mazda MX-5 с цена от 22 000 евро. Представа за електирческата му версия може да придобиете от дебютиралия през януари Detroit showcar Audi e-tron.
До 2014 г. би трябвало да се появи и третата генерация на TT.