Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият 2021 Hyundai i20 N с мощност 201 к.с.

18.06.2021 10:47

Конкурентът на Ford Fiesta ST тежи 1190 кг и ускорява от 0-96 км/ч за 6,7 сек

Дългоочакваният претендент на Hyundai за Ford Fiesta ST - i20 N, ще бъде на цена 24 995 британски лири преди опциите, когато излезе в продажба през следващите седмици. Описан като „горещ хечбек с възможност за състезателни писти“, казва се, че се вдъхновява от успешния автомобил на марката i20 World Rally Championship.

В основата на стремежите на i20 N за изпълнение е новият 1,6-литров турбо четирицилиндров бензинов двигател. Регулиран за 201 к.с. , достатъчно е да се постигне цитирано време от 0 до 96 км км в час от 6,7 сек и максимална скорост от 229 км в час.

Hyundai твърди, че е едно от най-добрите съотношения мощност / тегло в класа, със 169 к.с. на тон, в сравнение със 156 к.с. на тон за Fiesta ST със 197 к.с.

Новият двигател използва усъвършенстван турбокомпресор и междинен охладител, плюс система за впръскване на гориво от 350 бара и новата технология на непрекъснато променлив клапан на Hyundai (CVVD). Твърди се, че CVVD повишава както мощността а, така и горивната ефективност в сравнение с традиционната настройка.

Двигателят е свързан само с шестстепенна ръчна скоростна кутия, за която се твърди, че е „усъвършенствана и подсилена“ за i20 N и използва технология за съвпадение на оборотите за по-плавни превключвания надолу. Контролът на старта също има функции и опционален механичен диференциал с ограничено приплъзване (наречен N Corner Carving Differential) позволява на предните колела да се възползват максимално от предлаганата мощност.

Hyundai пренастрои и подобри шасито на стандартния нов i20 за модела N, което доведе до редица преработени компоненти и геометрични промени. Кормилното управление също е специално калибрирано, а предните спирачки са с 40 мм по-големи от стандартните автомобили.

Подобно на по-големия i30 N, i20 N предлага значително персонализиране на режима на шофиране чрез това, което Hyundai нарича N Grin Control System. Пет режима, включително персонализирана настройка, позволяват на водачите да регулират реакцията на двигателя, контрола на стабилността, трансмисията, кормилното управление и звуковите параметри. Последният от тях включва както клапан за отработените газове, така и вътрешно генератор на звук за усилване на шума.

Допълнителните функции, вдъхновени от моторните спортове, включват „калибриране на спирачките с ляв крак“, индикатор за износване на накладките и гуми Pirelli P Zero, разработени специално за автомобила.

Новият модел получава широкообхватен козметичен ремонт, за да го маркира като продукт от подразделението N . Твърди се, че екстериорът съчетава „елементи от състезателното наследство на Hyundai с най-новата дизайнерска идентичност на компанията Sensuous Sportiness.

Предната част има преработена броня с по-големи всмукателни канали, спойлер  с червен акцент и N обозначения, докато червените детайли се простират до увеличените странични прагове и елегантния изкуствен заден дифузор. Голям ауспух с един изход, но най-забележимото задно допълнение е спойлер за усилване на притискащата сила. Предлагат се седем екстериорни цвята, а матово сивите джанти покриват спирачните апарати с марка N.

Вътре има нови спортни седалки с вградени подглавници, плюс N марка за волана, бутона и педалите. Черният цвят е единственият наличен цвят, но в Hyundai N's Performance Blue има акценти.

Специфичните технически характеристики включват LED „червени зони“ за брояча на оборотите, които варират в зависимост от температурата на двигателя. Има и системата SmartSense на Hyundai, с обширен набор от функции за помощ на водача.

Коментари
comments powered by Disqus