Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият кросоувър на Volkswagen се оказа кабриолет

01.03.2016 12:05

Моделът с предно предаване е представен само с един двигател – 1,0-литров компресорен TSI

Volkswagen представи на автомобилното изложение в Женева концепт на компактен кросоувър. T-Cross Breeze, който в стандартно изпълнение ще се конкурира с Nissan Juke, се оказа кабриолет. При представянето на новия модел, представител на германската марка отбеляза, че в близко бъдеще ще бъде попълнена офроуд гамата на Volkswagen с три моделни фамилии: T-Cross, T-Roc и новия средноголям SUV, който все още няма име. Освен това от компанията обещават, че ще представят нов Touareg и седемместен Tiguan XL.

Отвън T-Cross Breeze напомня второто поколение Tiguan – с него си прилича по предния капак и страничните панели. Предната оптика е изпълнена в стила на по-малкия кросоувър на Volkswagen, а задните светлини на T-Cross Breeze приличат на Passat B8.

При проектирането на интериора пред инженерите е била поставена задачата да бъде намален броят на физическите бутони и превключватели. Повечето от бутоните са заменени със сензорни панели. Обичайните уреди за управление  в Cross T Breeze са станали само три: команда, която отговаря за активиране на чистачките, лост за отваряне/затваряне на покрива и бутон за стартиране на двигателя.

Концептът, като повечето серийни модели на марката, е построен върху  модулната платформата MQB. Дължината на кросоувъра е 4133 мм - повече, отколкото например при високия хечбек Volkswagen CrossPolo.  T-Cross Breeze с предно предаване е представен само с един двигател – 1,0-литров компресорен TSI със 110 к.с. и 175 Нм въртящ момент. Агрегатът работи в тандем с роботизирана трансмисия DSG7.

От нула до 100 км/ч четириместният кросоувър маса с маса 1250 кг ускорява за 10,3 секунди, а максималната скорост е 188 км в час. В комбиниран цикъл T-Cross Breeze моторът харчи 5 литра на 100 километра. Това е важен показател, имайки предвид, че SUV е оборудван с един от най-малките резервоари за гориво в сегмента - с обем 40 литра.

T-Cross Breeze има интелигентна система за избор на режима за управление. Електрониката отчита състоянието на пътната настилка, както и особеностите на района, където се движи автомобилът и регулира предаването, окачването и педала на газта, така че кросоувърът е максимално адаптиран към моментните пътни условия.

Коментари
comments powered by Disqus