През март Mercedes ще обогати палитрата от предложения за новата S-класа. Наред с двете върхови версии S 600 и S 65 AMG идват също и S 300 Bluetec Hybrid и S 350 Bluetec 4Matic.
С Mercedes S 300 Bluetec Hybrid Mercedes стартира втора хибридна версия на новата S-класа. S 300 е комбинация между 2,1-литров четирицилиндров турбодизелов двигател, генериращ 204 к.с. и един електромотор с мощност 20 кВт.
Електрическият мотор усилва битурбо дизела при ускорение като генерира енергия при спиране. Възможно е и чисто електрическо шофиране. Средният разход на гориво на хибридната S-класа трябва да бъде 4,4 литра на 100 км. Спринтът от нула до 100 км/ч хибридът прави само за 7,6 секунди, а максималната скорост е 240 км/ч. S 300 Bluetec Hybrid се предлага с къса и дълга база.
Дизелова Mercedes S-класа с 5,9 литра разход
Нова е също така и чисто дизеловата S-класа - S 350 Bluetec 4Matic. Трилитровият V6 турбодизелов двигател генерира 258 к.с. и 620 Нм въртящ момент. Стандартният разход на гориво на автомобила със задвижване на всички колела ще бъде 5,9 литра на 100 км, като автомобилът ще се катапултира за 6,8 секунди и ще достига до максималната скорост от 250 км/ч. Основните цени са между 84 728 евро за версията с късо междуосие и 90 262 евро за дългата база.
Богатата палитра на S-класата се допълва от представените вече по-рано версии - S 600 и S 65 AMG. Мощният 530 к.с. дванадесетцилиндров двигател на S 600, който се предлага само с дълга база, може да се закупи за 164 280 евро. S 65 AMG с 630 к.с., който също така се предлага изключително само с дълга база, струва от 234 906 евро.
Освен това Mercedes разшири списъка с опции за новия Mercedes S-класа с допълнителни функции. Срещу допълнителните 1202 евро автомобилът ще бъде оборудван с Head-up дисплей, за отопляемо предно стъкло ще трябва да се инвестират още 500 евро, а инвестицията за тъчпад възлиза на 179 евро. Към това ще причислим и два нови дизайнерски интериора, както и един по-чувствителен асистент - Collision Prevention Assist, който трябва да предпазва от сблъсък и вече подава информация при 7 км/ч (до сега беше само над 30 км/ч).