Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новият Range Rover ще има V8 от BMW

22.10.2021 11:14

Премиерата на петото поколение на модела е насрочена за 26 октомври

Класиката на класиките сред луксозните SUV модели предстои съвсем скоро да бъде представена в напълно ново поколение, базирано на платформата MLA. Въпросната алуминиева платформа предоставя възможност за използване на бензинови и дизелови двигатели, технология мек хибрид, Plug-in хибридни и дори изцяло електрически задвижвания. Очаква се новият Range Rover както и досега да бъде наличен и във вариант Sport. Отново ще има и особено луксозна версия с удължено междуосно разстояние. За първи път ще дебютира и версия кросоувър, която по всяка вероятност ще се нарича Road Rover.

Дизайнът ще се ориентира към традициите на модела, като дадени елементи в него наподобяват на новото поколение на друга легендарна машина на британската марка - Defender.

Базов вариант ще бъде дизелов шестцилиндров D250 с 249 к.с. и серийно двойно задвижване. Над него се очаква да се позиционира отново дизелов мотор D300 с 300 конски сили. Р400 ще с бензинов двигател с 400 коня, също редови шестцилиндров. Върховата версия ще се задвижва от V-образен бензинов осмак с два турбокомпресора, който ще се доставя от BMW.

Коментари
comments powered by Disqus