Екстериорният дизайн се е развил, а в купето са добавени повече комфорт и нови технологии
Повече отвсякога Range Rover представлява върха в луксозното пътуване, правейки всяко пътешествие ценно преживяване, независимо дали шофирате или се возите.
Замислен преди почти 50 години за използване в провинцията и след това за придвижване до градската къща, Range Rover се развива непрекъснато и води световните тенденции след себе си, оставайки несравнимия, луксозен SUV автомобил.
Съвременната технология определя следващата важна стъпка за Range Rover с plug-in хибриден електрически силов агрегат, който осигурява устойчив лукс с нови нива на икономичност и проходимост, допълвайки неговия финес и привлекателност. Екстериорният дизайн се е развил, а в купето са добавени повече комфорт и нови потребителски технологии.
Функции, които увеличават комфорта, променят преживяването при пътуване и за водача, и за пътниците. Предните седалки съдържат 24-степенно регулиране, благодарение на новите рамки - с по-широки и по-дълбоки структури от пяна както и с отопляеми подлакътници. Отзад изцяло обновеното купе и разположение на седалките създават спокойно убежище без компромис със задното пространство за багаж.
Ако работите, докато се возите, разполагате със 17 точки на свързване, включително битови електрически контакти, USB, HDMI и 12 V; 4G Wi-Fi точки на достъп за общо 8 устройства и удобни места за съхранение на вещи са проектирани за пътуващите по работа. Купето е създадено за отпускане с луксозни седалки, предлагащи 25 програми за масаж, благодарение на технологията за масаж с горещи камъни, вградена в облегалките.
По-широки, по-меки седалки предлагат великолепен комфорт. Накланящи се до 40 градуса, те извличат максималното от допълнителните 186 мм в пространството за краката (вече 1 206 мм общо) и могат да бъдат разгънати с едно натискане на бутон. Образцовият комфорт се увеличава със седалки с подгряване и охлаждане плюс отопляеми подлакътници и опори за краката и прасците. За допълнително удобство и персонализация, цялата функционалност на седалките може да бъде управлявана чрез приложение за смартфон, независимо дали вътре или извън автомобила.
Елегантността на интериора е извисена от хармоничното интегриране на най-модерната информационно-развлекателна система, създава досега от Jaguar Land Rover. Touch Pro Duo, с кодовото име Blade, комбинира два 10-инчови сензорни екрана с висока резолюция на централната конзола, работещи в идеална хармония. Информацията, може да бъде преместена с плъзгащо движение от единия екран на другия, което прави разпределението силно интуитивно и приятно за работа, с несравнима функционалност.
След представянето на новия Range Rover Sport plug-in хибриден електрически автомобил (PHEV) миналата седмица, пътуването на Jaguar Land Rover от ICE към ACE продължава, преминавайки от конвенционалните двигатели с вътрешно горене към автономни, свързани и електрифицирани автомобили.
Икономичният нов Range Rover P400e предоставя устойчива динамика чрез съчетанието на 2,0-литров 4-цилиндров бензинов двигател Ingenium с 300 к.с. (221 kW) и електрически мотор със 116 к.с. (85 kW). Общата мощност от 404 к.с. (297 kW) – налична благодарение на постоянното задвижване на четирите колела, осигурява на автомобила ускорение от 0 до 100 км/ч за 6,8 секунди и максимална скорост от 137 мили/ч (220 км/ч).
С впечатляващ въртящ момент от 640 Нм, новият силов агрегат съчетава динамични показатели с традиционните за Land Rover проходимост, комфорт и финес.
Благодарение на електрифицирания си силов агрегат, Range Rover P400e произвежда CO2 емисии от едва 64 г/км при комбиниран NEDC цикъл и осигурява пробег в изцяло електрически режим до 51 км при изключен бензинов двигател Ingenium. За първи път клиентите, които избират флагманския SUV на Land Rover, могат да изживеят шофиране с нулеви емисии.
P400e осигурява тих като шепот финес с безкомпромисна офроуд проходимост, както и достъп до зони, за които важат ограничения по отношение на качеството на въздуха, включително най-натоварените зони за зареждане.
Водачите на новия PHEV могат да избират между два режима на шофиране:
1. Режим Parallel Hybrid (режимът за шофиране по подразбиране) – съчетава бензиново и електрическо задвижване. Водачът може да оптимизира заряда на батерията или разхода на гориво с помощта на една от двете функции за управление на заряда:
o функция SAVE – не позволява на заряда на батерията да падне под предварително избрано ниво
o функция Predictive Energy Optimisation (PEO) (Предсказуема оптимизация на енергията) – въвеждането на дестинация в навигационната система активира функцията, която използва данни за надморската височина от вградения GPS за избрания маршрут с цел интелигентно комбиниране на електрическия мотор и бензиновия двигател за максимално увеличаване на икономията на гориво.
2. Режим EV (Electric Vehicle) – позволява на автомобила да се движи само с електрическия мотор, използвайки съхранената в батерията енергия – идеалното решение за тихи пътувания с нулеви емисии.
Прецизността и контролът на силовия агрегат допринасят за спокойното придвижване при всякакви условия и на всякакви терени. Технологията Terrain Response 2 на Land Rover има уникална настройка, за да разпределя интелигентно и прецизно въртящия момент от електрическия мотор, който няма скорост на пълзене и и е в състояние да предостави максимален въртящ момент от 0 об/мин към четирите колела. Това осигурява по-голям контрол при офроуд маневри с ниска скорост, утвърждавайки изключителната лесно постижима проходимост и възможности на Range Rover.
При бързо зареждане на високоволтовата литиево-йонна батерия, 13,1kWh, пълен заряд може да бъде постигнат само за 2 часа и 45 минути с помощта на специална 32-амперова стенна кутия. Батерията може да бъде заредена напълно за 7 часа и половина с помощта на 10-амперов кабел за зареждане у дома, който се предоставя като стандартно оборудване.
2,0-литровият бензинов двигател Ingenium на Range Rover е надлъжно монтиран, с 85 kW електрически мотор, разположен в 8-степенната автоматична трансмисия ZF в центъра на автомобила наред със 7 kW бордово зарядно устройство. Точката на достъп за кабела е в предната част на автомобила, а клетъчната литиево-йонна батерия с формата на призма е монтирана в задната част под пода на багажника. Р400е се предлага с два варианта на каросерията - стандартно и дълго междуосие.
Новият Range Rover е усъвършенстван с още технологии за по-голям комфорт и удобство.
• Щора, управлявана с жестове: отваря се и се затваря чрез модерна система за управление с жестове, която засича движението на ръката на пътника. Щората се отваря само с един жест плъзгане назад пред огледалото за обратно виждане и се затваря с плъзгане напред.
• Йонизация на въздуха в купето: използва заредени водни наночастици за пречистване на въздуха за по-доброто благосъстояние на пътниците.
• Пикселизирани лазерни LED предни фарове: модерната технология е с по-ярка светлина, но интелигентно затъмнява отделни секции светодиоди, за да избегне заслепяване на насрещните водачи.
• Activity key: клиентите могат надеждно да заключват и отключват автомобила си без необходимостта да носят стандартния ключодържател
За да изживеят специално създадените лукс и възможности на Range Rover в най-динамичната им форма, клиентите сега могат да се насладят на усъвършенствания SVAutobiography Dynamic – най-мощният сериен Range Rover досега. Мощността, генерирана от неговия бензинов двигател V8 с компресор суперчарджър, достига 565 к.с. (увеличение от 15 к.с.), които предоставят ускорение от 0 до 100 км/ч за само 5,4 секунди. Впечатляващите промени в дизайна включват ексклузивен мрежест мотив на предната решетка в цвят Graphite Atlas с хромирани вложки и променена задна броня с интегрирани метални накрайници на ауспуха.
Проектиран и конструиран от Jaguar Land Rover във Великобритания, новият Range Rover ще се произвежда в завода на компанията в Солихъл и вече може да се поръчва, като първите доставки ще стартират в началото на 2018 г. (в зависимост от пазара).
________________________
1. Максималната мощност на двигателя с вътрешно горене и максималната електрическа мощност не се предоставят при едни и същи обороти на двигателя