Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новото „достъпно“ Ferrari с 600 к.с.

13.09.2017 17:12

Във Франкфурт представиха роудстъра Ferrari Portofino, който сменя в гамата California T

Компанията Ferrari доведе на автомобилното изложение в Франкфурт новия си "най-малък“ суперавтомобил, наречен Portofino - в чест на италианското село. Новият модел, призван да замени в моделната гама на марката California T, получава леко шаси, по-мощен двигател и доработена  аеродинамика.

Ferrari Portofino е оборудван с усъвършенстван 3,9-литров битурбо V8 с нови бутала, както и прнастроен електронен блок за управление. Двигателят генерира 600 к.с. и въртящ момент от 800 Нм - с 40 к.с. повече от предшественика.

Роудстърътr може да ускори от място до 100 км/ч за 3,5 секунди, а максималната му скорост достига 320 км / ч.

Суперавтомобилът получава модернизирана изпускателна система, фирмен заден диференциал E-Diff от трето поколение и тракшън контролер F1-Trac, които помагат на водача да контролира приплъзването.

Освен това, роудстърът стана първият в историята представител на гамата GT, в който е използван електронен усилвател на кормилното управление. Благодарение на новата система предавателното отношение на кормилното управление е намалено с 7%.


Коментари
comments powered by Disqus