Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новото Mini на автомобилното изложение в Лос Анджелис

25.11.2013 11:34

При Mini отново предстои смяна на модела. На автомобилното изложение в Лос Анджелис представиха третото поколение от новата ера на Mini, за пореден път с пораснали размери.

Mini - най-малката кола, това вече е история. В новото си издание, което ще бъде представено за първи път на автомобилното изложение в Лос Анджелис, британецът продължава да расте. Новото Mini, конструирано върху изцяло нова платформа, има дължина минимум 3,82 м, с което надмина предшественика си с цели десет сантиметра. Към широчината са добавени четири сантиметра, а към височината само 7 милиметра. Към междуосието Mini прибавя малко повече от 3 см. Заедно с новите седалки, оформени с оглед на икономичното оползотворяване на пространството, това би трябвало да предостави осезаемо повече място на пътуващите отзад. С 51 литра е увеличен багажният обем, който вече е 211 литра.

Позната визия, нови двигатели

С външния си вид новото Mini остава вярно на типичните за модела форми. Предната част обаче отново е станала по-висока, задните светлини са пораснали значително. Многобройни хромирани рамчици подчертават качественото изпълнение.

Под високия преден капак се е настанило ново поколение двигатели. В Cooper тупти сърцето на 1,5-литров трицилиндров бензинов турбомотор със 136 к.с. и 220 Нм въртящ момент. По-наточеният Cooper S се предлага с четирицилиндров двулитров бензинов турбодвигател със 192 к.с. и 280 Нм (при форсиране – 300 Нм). Единственият дизел при пазарния старт на модела ще бъде 1,5-литров трицилиндров със 116 к.с. и 270 Нм въртящ момент. И трите двигателя могат да се комбинират с шестстепенна механична или шестстепенна автоматична скоростна кутия.

Mini с повече системи за подпомагане на водача и динамично шофиране

Новата ходова част с лека конструкция и – по желание – адаптивни амортисьори, която може да бъдат конфигурирани по избор в три режима, създава още по-силно картинг усещане.

Новата концепция за управление на функциите и визуализация доставя още повече радост зад волана. Скоростомерът вече е разположен непосредствено пред водача, големият централен дисплей обединява множество уреди и показва с цветно осветление избрания режим на шофиране. Head-up дисплеят пред водача също е нов и се предлага като допълнителна опция.

Откъм частта помощни системи новото Mini е добре екипирано. Наред с другото може да се поръча базиран на данни от камера активен темпомат с регулиране на скоростта, предупреждение за сблъсък с предния автомобил или с пешеходци и аварийно активиране на спирачките, асистент за дълги светлини, разпознаване на пътните знаци и асистент за паркиране.

Новото Mini ще бъде при търговците през пролетта на 2014 г. и ще стартира в Германия с цена от 19 700 евро за бензиновия Cooper със 136 к.с., 23 800 евро за Cooper S и 21 450 евро за Cooper D.

Коментари
comments powered by Disqus