Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Новото поколение на Porsche 911 ще бъде хибрид

15.09.2015 10:29

Компанията предприема тази стъпка поради по-строгите изисквания към емисиите на вредни вещества

Немската компания Porsche е започнала разработката на новото поколение на спортния автомобил 911. Той ще получи хибридна задвижваща система и ще излезе на пазара през 2018 г., твърди Autocar, като се позовава на шефа на моделната гама 911 Ерхард Месле.

Според топ мениджъра компанията е принудена да предприеме тази стъпка поради по-строгите изисквания към емисиите на вредни вещества. Освен това Месле подчерта, че Volkswagen Group разполага с всички технологии, които по нищо не отстъпват от Tesla.

По-рано директорът на спортния отдел на Porsche Франк Стефан Валицер заяви, че  първата хибридна задвижваща система ще бъде монтирана на Carrera 4 с четири двигателни колела. Топ мениджърът каза още, че електрическият мотор ще върти предната ос, а бензиновият ще задвижва задните колела.

На свой ред шефът на изследванията и развитието на Porsche  Волфганг Хатц каза, че вместо двигател с турбокомпресор хибридният Porsche 911 ще получи атмосферен двигател. Според него в резултат на използването на хибридна система ще се увеличи теглото на новия модел, но това ще бъде компенсирано от по-високата мощност на спортния автомобил.

Известно е, че през септември 2015 г. Porsche разсекрети актуализирана версия на спортния автомобил 911 Carrera - един от най-популярните модели на марката. Рестилизираният автомобил получи промени във външния вид и по-мощен двигател с турбокомпресор. Световната премиера на новия модел се състоя днес във Франкфурт.

Спортният автомобил Porsche е оборудван с двигателна гама с мощни двигатели. Базовата версия на Carrera има турбо мотор с 370 к.с. Версията Carrera S версия се задвижва от компресорен  двигател с 420 конски сили. И двата двигателя са с 20 к.с. по-мощни, отколкото преди обновяването на модела. Въртящият момент е увеличен съответно до 450Нм  и 500 Нм. В сравнение с досегашната версия Porsche 911 Carrera е станал с 12% по-икономичен. Средният разход на гориво на базовия модел е намален до 7,4 литра на 100 километра, а версията S - до 7,7 литра. От нула до 100 км/ч 911 Carrera ускорява в 4,2 секунди - това е с 0,2 секунди по-бързо от досегашния модел. При топ версията този показател е 3,9 секунди.

Коментари
comments powered by Disqus