Продажбите на актуализирания Starex вече стартираха в Южна Корея (от 19 500 долара )
От производствения цикъл на минивана Hyundai Starex (вече Hyundai H-1) на първото поколение изминаха 10 години. Всички оценяват високо практичността на модела. Но при второто поколение корейците ще отидат още по-далеч. Актуализираният автомобил, който вече е на конвейера, е по-дълъг от предшественика си, но едва ли може да се говори за смяна на поколенията. Hyundai предпочита да направи първото голямо обновяване на Starex. Платформата със задно предаване (междуосието от 3200 мм и структурата на каросерията не са променeни, но в останалата част от новия модел разликите в сравнение с предшественика са съществени.
Топ изпълнението Grand Starex Urban може да бъде разпозната с хромирана радиаторна решетка, лещовидние фарове, оригиналние 17-цолови джанти и странични огледала със светодиодни пътепоказатели. Тази модификация на автомобила е оборудван със заключващ се заден диференциал.
Базовото оборудване на Urban включва климатроник, мултимедийна система с осеминчов дисплей и навигационна система, кожени седалки и преден панел, както и предни седалки с отопление и вентилация.
В луксозното изпълнение Urban салонътт е деветместен, но бюджетните модификации могат да бъдат с 11 или 12 места. Има още и товарен вариант с триместна седалка и нестандартно отделение зад нея.
Архаичният вид на предшественика е отстъпил място на съвременната форма с повдигнат капак за безопасност на пешеходците, хоризонтална оптика, фирмена каскадна радиаторна решетка и променена предна броня с качествена пластмаса. Отзад също са доработени светлините, които в пътническите варианти са светодиодни.. Абсолютни нови се оказват архитектурата на предната част, арматурното табло , воланът и вратите. За съжаление такъв интериор разполага само модификацията Urban. Другите версии на Starex запазват досегашното вътрешно оформление.
Миниванът, както и преди, се предлага със задно предаване и задвижване на всички колела. Турбодизеловият агрегат 2.5 CRDi е добавил мощност и отсега нататък отговаря на стандарта Евро. Базовият четирицилиндров двигател за пътническите версии развива 140 к.с. и 353 Нм (преди 136 к.с. и 343 Нм) и работи в комбинация с шестстепенна механична предавателна кутия. Същият двигател, но с променлива геометрия на турбината, генерира 176 к.с. и 451 Нм, въпреки че преди това тези показатели бяха съответно 170 и 441. Трансмисията е единствена - петстепенна втоматична кутия. Продажбите на обновения Starex вече стартираха в Южна Корея (от 19500 долара ), а на експортните пазари ще се появи последователно през 2018 г.