Купувачите вече могат да оценят нововъведенията, цените в Германия започват от 28 030 евро
Европейската Navara, която се произвежда в завода NMISA в Барселона, е сериозно променена от техническа гледна точка. Засегнати са двигателят, скоростната кутия, шасито, спирачките и медийния център. Но да започнем с турбо дизеловия агрегат2.3 dCi. Благодарение на новата помпа налягането на впръскване е увеличено от 2000 до 2200 бара. В същото време степента на сгъстяване е намалена до 15,1: 1 (преди 15,4: 1), охлаждащата система е усъвършенствана и са добавени филтър за твърди частици DPF и каталитичен конвертор SCR. Остават двата варианта на мощността (163 и 190 к.с.), но са добавени 22 нютон-метра (сега 425 Нм и 450 Нм).
След промените, окачването на кърмата е станало по-високо с 25 мм, което "подобрява осанката ". В топ нивата лайсните на LED светлините сега са лъскаво черни, а не хромови. Размерът на базовите джанти е увеличен от 16 на 17 инча.
Пикапът с кабина King Cab вместо листови пружини получава пружинно многозвенно окачване, подобно на по-старата версия на Double Cab. Поради това е увеличен товарът с 55–95 кг, а при двойната кабина - с 54–114 кг. Товароносимостта сега достига 1115-1180 кг.
Седемстепенната автоматична трансмисия вече има нови настройки, а шестстепенната механична предавателна кутия е изцяло нова и се използва за първи път в света на Navara. Тази кутия, произведена в Европа, може да се похвали с къс предавателен лост, подобрена синхронизация, минимум вибрации и по-традиционна схема на превключване на предавките: задната се намира пред първа и влиза крайно вляво. Измененото предавателно отношение обещава ефективност и намаляване на шума при шофиране по магистрала.
Диагоналът на екрана на медийната система NissanConnect е нараснал от седем до осем инча. Благодарение на софтуера и хардуера, резолюцията и скоростта са увеличени. На дисплея може да „отразявате“ собствения си смартфон чрез Apple CarPlay и Android Auto.
Диаметърът на предните спирачни дискове е увеличен от 296 на 320 мм. Зад тях имаше„барабанни, но те сега са с дискове с 308 мм. В резултат на това спирачният път е намален и усилието на педала е намалено с 40%. Новата функция Intelligent Trailer Sway Assist позволява стабилизиране на ремаркето чрез забавяне на отделните колела и различно сцепление ...
Европейските купувачи вече могат да оценят всички тези нововъведения - цените в Германия започват от 28 030 евро.