Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Astra с пет врати вече с френски двигатели

19.06.2018 16:35

Върху платформата на GM ще бъдат адаптирани мотори на PSA Group

През април видяхме на тестове обновения хечбек Opel Astra, но тогава предполагахме, че промените ще бъдат сведени само до разхубавяване на предната част. Немските медии обаче гарантират, че автомобилът ще получи и нови двигатели. Върху платформата на GM ще бъдат адаптирани мотори на PSA Group: бензиновият турбо мотор 1,2 (вместо трицилиндровия турбо  агрегат 1,0) и най-новият дизел 1,5 BlueHDi вместо сегашниия 1,6 CDTI.

Промените в радиаторната решетка са очевидни, бронята е твърде скрита и оптиката все още чака промени.

Приспособяването на френските двигатели към Astra, създадена преди преминаването на Opel от GM към PSA, е предизвикателство. Но това със сигурност може да доведе до намаляване на общите разходи на концерна.

И в двата случая говорим за обикновено Astra. Автомобилът на снимките впечатлява с два накрайника на изпускателната система, което може би е намек за "гореща" версия. Известно е,че актуалното поколение (с фабричен индекс K) Astra разполага с максимум 200 к.с. (това е бензиновият четирицилиндров турбо двигател 1,6). Въпреки тестовете на по-мощната версия GSi през 2015 г. (очакваха се около 250 к.с.), не се стигна до серийно производство. Да не говорим за най-доброто представяне на OPC (приблизително 280 к.с.).

Теоретично французите могат да помогнат на Opel с хибридни системи, по-специално с т.нар. "умерен" хибрид (с малък мотор-генератор, добавен към конвенционалния двигател с вътрешно горене). Но е малко вероятно такива иновации да бъдат приложени на Astra в момента.

Не е изключено след обновяване на актуалните версии GSi или OPC, или дори и двата "горещи " хечбека заедно – да бъдат предложени на пазара. По-радикални промени може да очакваме от следващото поколение на Astra, което ще стъпи върху френската платформа EMP2. Вероятно ще видим такъв модел през 2020-2022.

Коментари
comments powered by Disqus