Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel отговори на немското министерство на транспорта

23.04.2016 20:08
Opel отговори на немското министерство на транспорта

Според компанията софтуерът й никога не е бил предназначен да лъже или заблуждава

Opel приветства осигурената от доклада на германското правителство яснота. Докладът потвърждава, че тестваните наши автомобили не са оборудвани с никакви устройства, които биха могли да разпознаят дали на автомобила се прави тест на емисиите на вредни газове. Докладът на правителството на Великобритания, който беше публикуван вчера, доказва същото.

Ето и позицията на ръководството на марката по повод появилите се напоследък информации: „Това е в унисон с нашите очаквания, тъй като ние винаги сме заявявали, че Opel няма никакви устройства, които разпознават кога автомобилът е подложен на тест за емисиите на отработили газове. Нашият софтуер никога не е бил предназначен да лъже или заблуждава. Ние отговаряме на прилаганите емисионни стандарти.

И двата доклада засягат добре познатата и добре разбираема разлика в представянето на автомобилите на база лабораторен емисионен тест, който спешно се нуждае от реформа, и при тест в реални пътни условия. Въвеждането на тестване в реални пърти условия (RDE) следващата година ще се захване с тези различия, въпреки че трябва да се направи нещо за определянето на гранични условия, свързани с този вид тестове.

Opel активно участва в дискусиите за RDE. Ние силно вярваме, че индустрията трябва да си спечели обратно доверието чрез откритост с клиентите и регулаторните органи; и ние вече сме предприели категорични стъпки в тази посока още тази година. Както обявихме на 15-ти декември, 2015 г. и обяснихме в по-големи подробности на 29 март, 2016 г., Opel ще въведе ще въведе инициатива за подобряване на NOx емисиите на дизеловите устройства SCR (Selective Catalytic Reduction, селективна каталитична редукция) в новите автомобили през август. Тази инициатива включва също доброволни полеви действия за клиентско задоволство, което ще включва 57 000 Euro 6 SCR автомобила по пътищата на Европа (Zafira Tourer, Insignia и Cascada). Тази инициатива ще започне от юни 2016 година.

Това е доброволна и първа междинна стъпка към RDE. Нашите доброволни действия са в съответствие с германския орган за регулация на превозните средства - German Kraftfahrt-Bundesamt (KBA)“.

 

 

Коментари
comments powered by Disqus