Astra е една от основните причини за ръста, продадени са 56 300 екземпляра от компактния бестселър
През 2015 година Opel постигна най-добрите си пазарни резултати в Германия от 2011 г. с над 229 000 регстрации на нови леки автомобили. Продажбите на Opel нараснаха с около 10 300 автомобила в сравнение с предходната година, което се равнява на ръст от 4,7%.
Само през декември автомобилният производител с централа в Рюселсхайм отбеляза над 18 800 регистрации на нови автомобили – увеличение с 2400 автомобила или с 15%. В сравнение със същия месец на 2014 г. пазарният дял на Opel нарасна с 0,5- процентни пункта на 7,6%, което превърна декември в месеца с най-добър пазарен дял на леки автомобили от 2011 г. насам.
Opel Astra е една от основните причини за ръста. Бяха продадени 56 300 екземпляра от компактния бестселър, което в сравнение с предходната година е 21,6- процентно увеличение. “Това е забележителен успех, защото новата Astra е в дилърствата само от октомври. Нашият носител на Златен волан даде на марката допълнителен тласък и ще продължи да бъде един от двигателите ни за растеж тази година”, заяви Юрген Келер, изпълнителен директор на Opel Германия, отговорен за продажбите, маркетинга и следпродажбеното обслужване. В Opel очакват Astra да осигури по-нататъшен ръст, особено след като излезе версията Sports Tourer, която е много популярна кола в Германия и ще бъде в дилърствата на марката през пролетта.
Компактният SUV Mokka е също гаранция за успех. Компанията продаде 31 200 автомобила в Германия през 2015 г. – увеличение с 12,4% в сравнение с предходната година. И Mokka и компактният ван Meriva станаха първи по продажби в техните сегменти през 2015 г.