Марката отбелязва деветпроцентен ръст на продажбите в Европа през юни
Очевидно стратегията за развитие на марката Opel и инвестициите в нови двигатели и трансмисии започва да дава своите плодове. Още преди появата на новата Astra, и въпреки проблемите с руския (от който Opel вече се изтегли) и украинския пазари, както и ситуацията с Гърция пазарните параметри на марката от Рюселхайм бележат устойчив ръст. Съгласно предварителните данни за юни, новите регистрации на автомобили на Opel са се увеличили с над 9800 в сравнение със същия месец на миналата година – увеличение от 9 процента, или общ брой на регистрациите от 118 600. Пазарният дял е 6.35 процента. Резултатът на Opel за първите шест месеца на 2015 година също е положителен – независимо от напускането на руския пазар. От януари до юни, автомобилният производител е продал 582,300 автомобила, отбелязвайки ръст от три процента или около 18 400 автомобила спрямо същия период на 2014 година. Това съответства на леко увеличен пазарен дял, който сега достига 5,9 процента.
За първата половина на 2015 година регистрациите на Opel бележат ръст в 20 европейски държави включително Германия (+ 2 процента), Обединеното кралство (+4 процента), Франция (+7 процента), Испания (+18 процента), Италия (+17 процента), Португалия (+21 процента), Полша (+20 процента) и Турция (+ 36 процента). Марката регистрира увеличаване на пазарния дял в 13 европейски държави, отбелязвайки най-голямото увеличение в Македония, Босна и Херцеговина, Естония, България, Сърбия и Полша.
През юни, Opel завоюва първо място на пазара в Унгария с пазарен дял от 11,3 процента. Базираният в Рюселсхайм автомобилен производител зае второ място в статистиките на регистрациите в Австрия (7.57 процента пазарен дял) и Холандия (8,1 процента пазарен дял). В допълнение сестринската марка на Opel, Vauxhall е номер две по продажби на британския пазар както през юни (11,66 пазарен дял) така и за първите шест месеца на годината (10.35 пазарен дял).
Mokka отново е водеща в гамата от леки автомобили с увеличение от над 20,000 броя или 28 процента. Регистрациите на Corsa се увеличават с около 18 000 бройки или 12 процента, следвани от ADAM с над 2500 броя или девет процента.
Opel бележи изключителни успехи и със своята гама от лекотоварни и големи пътнически модели от януари до юни. Регистрациите се увеличават с 25 процента до 51 500 броя. Пазарният дял бележи ръст с 0.56 процентни пункта до 4.03 процента. И трите линии от тази гама бележат увеличение в обемите като при Movano (определен от организацията за технически надзор Dekra за най-качествен в своя клас в Германия) той е 34 процента, при Vivaro 27 процента и при Combo 15 процента.