Класацията Trust ranking 2015 показва, че компанията е най-добрият масов автомобилен производител, изкачил се на пето място
Opel постигна превъзходен резултат в класацията на доверието “Trust Ranking 2015”. Автомобилната компания с централа в Рюселсхайм се нарежда на пето място сред 29 марки, демонстрирайки най-добрия резултат сред масовите автомобилни производители. Пред Opel в класирането са само престижните марки Audi, BMW, Mercedes и Porsche. Марката с мълния на емблемата постига впечатляващите 12,4- процентни пункта над средното за автомобилната индустрия по отношение на доверието на клиентите. Като цяло 71% от клиентите са посочили, че имат доверие в марката Opel. Това дава основание на проучването, използвано за основа на класацията, да окачестви марката Opel като производител с “високо доверие”.
Пазарните изследователи от ServiceValue са създали индекса на клиентското доверие CTI (customer trust index) като “цялостен индикатор на доверието, основаващ се на опита на клиентите с дадена марка” с помощта на икономическото списание WirtschaftsWoche. Изчисленията на специалистите сочат средна стойност на индекса за марките от автомобилната индустрия от 58,6, което означава, че 58,6% от клиентите имат доверие на автомобилните производители. Tози показател се нарежда сред първата една трета от всички подложени на оценка клонове от индустрията. Като цяло средните стойности на CTI се движат в диапазона от 27,5 (финансови услуги) до 77,1% (магазини за електроника).
“Клиентското задоволство и клиентското доверие имат фундаментално значение. Тук става дума за една от основните ценности на марката Opel и затова положителният опит на клиентите трябва да излиза далеч извън рамките на оценката за самия продукт. Tова е валидно за всички области, в които клиентът контактува по някакъв начин с марката. Изключително благоприятните резултати в конкурса ‘Trust Ranking 2015’ са нагледно доказателство, че се движим в правилната посока,” сподели Карстен Врет, вицепрезидент, отговорен за отношенията с клиентите за Европа.