Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Opel стартира онлайн кампания ADAMYOURSELF

09.12.2015 09:55
Opel стартира онлайн кампания ADAMYOURSELF

Феновете конфигурират фаворитите си ADAM в своите страни като част от инициативата

Динамичен, индивидуален, успешен – от представянето си през 2013 година, Opel ADAM завладява публиката със своя спортен дух и стилен израз от сърцето на Европа. Шампионът по индивидуализация е изключително вдъхновяващ за целеви групи, включващи младите и младите по дух хора. Неизброимото количество възможности за персонализация на ADAM насърчават паралелния креативен подход: производителят не създава дизайна на градския автомобил сам, всеки клиент има своята дума, определяйки го на базата на своите собствени вкусове и въображение. С новата онлайн кампания #ADAMYOURSELF, Opel сега осигурява форум за ентусиазирани „съавтори“. Десетима креативни лайфстайл блогъри от цяла Европа ще творят на базата на ADAM, разширявайки мотото ADAM & YOU до ново ниво.

“С #ADAMYOURSELF ние отиваме в зона, която оживява с феновете и бъдещите водачи на ADAM – каналите на социалните медии,” отбелязва шефът на отдела за маркетинг на Opel Тина Мюлер, описвайки кампанията. “Заедно със звездите на лайфстайл сцената, ние не само сме много близо до стиловете и тенденциите в модата, ние сме близо до стиловете и тенденциите на целевите групи; ние ги приканваме да станат част от ADAM и да изразят своята индивидуалност и креативност в този уникален автомобил.”

12 месеца, десетима блогъри и много индивидуалност

Стартовият сигнал на едногодишната кампания беше даден на 3 декември в бившето производствено хале K48 в сърцето на щаб квартирата на Opel в Рюселсхайм. На място звездите в дигиталния свят – Нилам Фарук (Германия), Николета Реджио (Италия), Виктория Магат (Обединеното Кралство), Лукаш Якобияк (Полша), Каролин Басас (Франция), Жоао Манзара (Португалия), Маша Феоктистова (Холандия), Ломаa Вайтман (Ирландия) както и Ваня Миличевич и Йелена Каракас (Сърбия). Блогърите, добре известни в Европа показват как следят тенденциите, кои са днешните стилове – и защо Opel ADAM е перфектен автомобил за развихряне на собствената креативност и индивидуалност.

Марк Адамс, вицепрезидент, отговорен за дизайна и неговият дизайнерски екип откриха креативното пространство за звездите на дигиталния свят. След това изпълнителният директор д-р Карл-Томас Нойман и шефът на маркетинга Тина Мюлер посрещнаха гостите. По време на съвместното преминаване през халето на помещенията на Opel те разговаряха за преживяванията с ADAM и получиха нови гледни точки към различни блогърски сцени.

С откриващото мероприятие, започна да работи и микросайта на кампанията www.adamyourself.com, където всеки може да създаде свой собствен ADAM. Журито, включващо представители на Opel и десетте европейски блогъри, избира фаворитите от отделните страни, всеки от които ще бъде произведен от есента на 2016 година като лимитирана моделна серия “ADAM YOURSELF”. Една много специална част: победителите ще бъдат “рекламни лица” за своя ADAM в своята страна.

До тогава, звездите ще разказват за своите преживявания в света на ADAM в блога на кампанията. В рамките на #ADAMYOURSELF блогърите ще могат да придружават своите общности в откриването им на Opel ADAM и на практически безбройното количество възможности за индивидуализация на този модел и да споделят своите преживявания в платформата на кампанията.


Коментари
comments powered by Disqus