Феновете конфигурират фаворитите си ADAM в своите страни като част от инициативата
Динамичен, индивидуален, успешен – от представянето си през 2013 година, Opel ADAM завладява публиката със своя спортен дух и стилен израз от сърцето на Европа. Шампионът по индивидуализация е изключително вдъхновяващ за целеви групи, включващи младите и младите по дух хора. Неизброимото количество възможности за персонализация на ADAM насърчават паралелния креативен подход: производителят не създава дизайна на градския автомобил сам, всеки клиент има своята дума, определяйки го на базата на своите собствени вкусове и въображение. С новата онлайн кампания #ADAMYOURSELF, Opel сега осигурява форум за ентусиазирани „съавтори“. Десетима креативни лайфстайл блогъри от цяла Европа ще творят на базата на ADAM, разширявайки мотото ADAM & YOU до ново ниво.
“С #ADAMYOURSELF ние отиваме в зона, която оживява с феновете и бъдещите водачи на ADAM – каналите на социалните медии,” отбелязва шефът на отдела за маркетинг на Opel Тина Мюлер, описвайки кампанията. “Заедно със звездите на лайфстайл сцената, ние не само сме много близо до стиловете и тенденциите в модата, ние сме близо до стиловете и тенденциите на целевите групи; ние ги приканваме да станат част от ADAM и да изразят своята индивидуалност и креативност в този уникален автомобил.”
12 месеца, десетима блогъри и много индивидуалност
Стартовият сигнал на едногодишната кампания беше даден на 3 декември в бившето производствено хале K48 в сърцето на щаб квартирата на Opel в Рюселсхайм. На място звездите в дигиталния свят – Нилам Фарук (Германия), Николета Реджио (Италия), Виктория Магат (Обединеното Кралство), Лукаш Якобияк (Полша), Каролин Басас (Франция), Жоао Манзара (Португалия), Маша Феоктистова (Холандия), Ломаa Вайтман (Ирландия) както и Ваня Миличевич и Йелена Каракас (Сърбия). Блогърите, добре известни в Европа показват как следят тенденциите, кои са днешните стилове – и защо Opel ADAM е перфектен автомобил за развихряне на собствената креативност и индивидуалност.
Марк Адамс, вицепрезидент, отговорен за дизайна и неговият дизайнерски екип откриха креативното пространство за звездите на дигиталния свят. След това изпълнителният директор д-р Карл-Томас Нойман и шефът на маркетинга Тина Мюлер посрещнаха гостите. По време на съвместното преминаване през халето на помещенията на Opel те разговаряха за преживяванията с ADAM и получиха нови гледни точки към различни блогърски сцени.
С откриващото мероприятие, започна да работи и микросайта на кампанията www.adamyourself.com, където всеки може да създаде свой собствен ADAM. Журито, включващо представители на Opel и десетте европейски блогъри, избира фаворитите от отделните страни, всеки от които ще бъде произведен от есента на 2016 година като лимитирана моделна серия “ADAM YOURSELF”. Една много специална част: победителите ще бъдат “рекламни лица” за своя ADAM в своята страна.
До тогава, звездите ще разказват за своите преживявания в света на ADAM в блога на кампанията. В рамките на #ADAMYOURSELF блогърите ще могат да придружават своите общности в откриването им на Opel ADAM и на практически безбройното количество възможности за индивидуализация на този модел и да споделят своите преживявания в платформата на кампанията.