Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Още подробности за новата Mazda 2 преди 2015 г.

04.11.2014 17:11

Суперминито получава технологиите SKYACTIV на марката, както и стил, вдъхновен от концепта Hazumi

Mazda пусна нова информация за предстоящата си „двойка” в навечерието на планирания европейския старт на колата в началото на следващата година.

Конкурентът на Ford Fiesta е четвъртият модел на Mazda, след CX-5, „шестицата” и „тройката”, който получава добре приетата технология SKYACTIV и дизайнерския език Kodo. Първо японците ще получат новия модел през есента, като производството трябва да започне в най-скоро време  в завода на фирмата в Хофу, близо до Хирошима.

Сегментът на суперминитата е все още най-големият в Европа. Запознати по-рано заявиха, че новият модел ще бъде по-лек, по-пъргав и по-пестелив от сегашния.
Японският автомобил ще получи 1,5-литров бензинов мотор с три нива на мощността и отговарящ на екологичния стандарт  Евро 6, както и дизелов агрегат също с работен обем 1,5.

Новата Mazda 2 използва ново шаси и лека, здрава каросерия, построена на принципите на фирмената технология SKYACTIV. Базовият модел тежи 1045 кг, а най-тежкият – дизеловият, на кантара показва 1115 кг.

Дизайнът на новата „двойка” очевидно е повлиян от добре приетия концепт  Hazumi, който направи своя дебют по време на автомобилното изложение в Женева през март. Външното оформление на автомобила е резултат от съвместните усилия на специалистите в Япония , Германия и Калифорния.

Новият автомобил е дълъг 4060 мм и широк 1695 мм, докато височината му е равнана  1495 мм. Със своите размери той е много близък до концепта Hazumi, който е дълъг 4070 мм, широчина - 1730 мм и височина -  1450 мм. Фирмата твърди, че интериорът на „двойката” е забележително просторен.

Ценова информация обаче все още няма.

Коментари
comments powered by Disqus