Промените обхващат звука и външния вид, а под капака се крият жокери.
Тунинг ателието Dähler се погрижи BMW M4 да получи необходимата доза индивидуалност. В зависимост от желанието на клиента са възможни до 630 к.с.
Швейцарските тунери са известни с подобряването на модели на BMW. Екипът на Dähler Competition Line вече е съставил пакет за новото BMW M4, като някои елементи могат да се заимстват и при преработка на седана M3. Първоначално гамата на Dähler ще бъде ограничена до по-висока мощност, нови изпускателни системи и преработка на шасито. Компонентите за индивидуализация на каросерията все още са в процес на разработка.
6 цилиндъра с мощност като на 8
Трилитровият шестцилиндров битурбомото може да бъде подсилен в две степени с помощта на модифицирано управление на двигателя. С ниво 1 Dähler обещава 610 к.с. и 720 нютонметра въртящ момент, с малко по-агресивното ниво 2 стойностите на мощността трябва да се увеличат до 630 к.с. и 740 нютонметра. Тогава шестцилиндровият агрегат разполага с почти толкова мощност, колкото осемцилиндровите агрегати на М-подразделението. И двете нива са налични както за основната версия с 480 к.с., така и за Competition с 510 к.с. Това означава, че те могат да се комбинират и с механична трансмисия и осемстепенна автоматична скоростна кутия, както и със задвижване на всички колела или само на задния мост. Освен това се предлагат спортни въздушни филтри и карбонов въздуховод за всмукателния колектор. Гръмкият звук ще се осигурява от нови спортни изпускателни системи от неръждаема стомана с - по желание дистанционно - управляеми клапите. Крайните ауспухови тръби с диаметър 100 или 114 милиметра са с керамично покритие.
21-цолови джанти
От Dähler обещават повече динамика на шофиране, благодарение на своите променени компоненти по шасито. По-късите спортни пружини свалят М4 с 26 милиметра, а винтовото окачване позволява променливо регулиране на височината. Различните койлоувър окачвания са напълно регулируеми. Вътрешните ковани джанти CDC1 с размери 10x20 инча могат да се комбинират с гуми 285/30 на предната ос и гуми 295/30 на задната ос. Кованите джанти CDC2 на фирмата с размери 9,5x21 и 10,5x21 цола ще бъдат налични от края на юли. Алтернативно BMW M3 и M4 могат да бъдат оборудвани и с лети джанти 9,5x21 и 10,5x21 цола. Тогава гумите са с размери 255/30 отпред и 305/30 отзад.