Консултантската компания J.D. Power публикува данните от поредното си изследване
Високият резултат е постигнат, след като служителите в шоурумовете са забелязали клиентите още в първите две минути след пристигането им. Половината от анкетираните се оплакват, че са били принудени да изчакат по-дълго, преди някой от служителите да им обърне внимание.
Консултантската компания J.D. Power публикува резултатите от поредното си изследване. В него са оповестени резултатите от удовлетвореността на клиентите от работата на дилърите. Както обикновено, данните са за САЩ, в проучването са участвали над 70 хиляди собственици на автомобили, произведени в периода от 2010 до 2014 г. В класацията попадат най-добрите дилъри на премиум и масови марки според становището на клиентите.
Индекс на удовлетвореност от обслужването*
Премиум марки
Audi 874
Lexus 869
Cadillac 863
Mercedes-Benz 857
Jaguar 856
Lincoln 856
Средна оценка сред премиум марките 854
Infiniti 852
Porsche 848
BMW 844
Volvo 837
Land Rover 831
Acura 829
Масови марки
Mini 762
Buick 707
GMC 697
Chevrolet 701
Hyundai 683
Nissan 676
KIA 662
Toyota 678
Volkswagen 691
Smart 679
Средна оценка сред масовите марки 681
Subaru 682
Honda 679
Mazda 683
Mitsubishi 662
Scion 664
Ford 688
Chrysler 666
Dodge 652
FIAT 689
Jeep 651
Ram 664
* Въз основа на скала от 1000 пункта.
Едно проучване от J.D. Power 2016 U.S. CSI.
Американските клиенти, собственици на премиум автомобили, са най-доволни от работата на дилърите на Audi. На второ място е Lexus, а на трето - Cadillac. Първите три непремиум марки се нареждат така: Mini, Buick и GMC. В проучването са взети предвид такива критерии като качество и бързина на обслужването, както и местоположение на услугата. Миналата година победители в същата класация бяха съответно дилърите на марките Jaguar и Buick. Експертите отбелязват, че на удовлетвореността на клиентите влияе и честотата на кампаниите за отзоваване, инициирани от автомобилния производител.