Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Pagani ще покаже Huayra BC Roadster

30.07.2019 09:08

Eдин от най-елитните спортни модели на планетата ще получи открит вариант

До момента Pagani Huayra BC Roadster е наличен само под формата на доста неясен тийзър. Huayra BC, който вече добре познаваме като Coupé, ще бъде показан в открития си вариант на автосалона в Женева догодина.

Шестлитровият битурбо V12 на закрития модел генерира 800 к.с. и1100 нютонметра, което е със 70 к.с. повече от "стандартния" модел, като наред с това автомобилът е и олекотен

BC Roadster ще бъде много лек

Huayra Roadster вероятно ще разполага с идентична мощност и тегло около 1150 килограма.

Pagani Huayra BC във версията си купе струва 2,4 милиона евро, а Roadster несъмнено ще бъде още по-скъп.

Коментари
comments powered by Disqus