Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Pagani Zonda HP Barchetta взе материал от Huraya

21.08.2017 15:41

Автомобилът бе представен миналата седмица в Конкурса за елегантност в Пебъл Бийч

Моделът Zonda, който донесе известност на компанията Pagani, официално подаде оставка през 2013 г. с представянето на последната версия Revolucion. Но търсенето от страна на клиентите принуди производителя да прави единични екземпляри Zonda отново и отново. Всички те се различават с детайлите във външния им вид. И най-новото превъплъщение, наречено Zonda HP Barchetta, се откроява дори на този фон.

Подразделението за ексклузивни автомобили Uno-di-Uno се постара да спечели нова слава. Вероятно това е един от най-екстравагантните варианти на Zonda за осемнадесетгодишната история на модела. Дължината / широчината / височината на новия модел са съответно 4440 × 2006 × 1014 мм.

Автомобилът бе представен миналата седмица в Конкурса за елегантност в Пебъл Бийч, Калифорния. Интересно е асиметричното оцветяване на джантите - от лявата страна са сребристи с бронзов блясък, а от дясната страна - сини със сребристи проблясъци.

Barchetta е оборудвана с атмосферен двигател V12 6.0 от Mercedes-AMG, работещ в тандем с шестстепенна механична предавателна кутия. Мощността е 800 к.с. и 850 Нм въртящ (повече от Revolucion), а теглото е 1250 кг. Гумите са: Pirelli P Zero HP 255/30 R20 отпред и 335/25 R21 отзад. Спирачните дискове са: въглеродни, 380 мм отпред и отзад.

Откритата версия Zonda на компанията Pagani бе представена през 2003 г., след което последваха вариантите й, подобно на Zonda Cinque Roadster с две врати.

Благодарение на ниското стъкло новата модификация е още по-радикална. И, разбира се, Barchetta получава допълнителни аеродинамични компоненти - от големия сплитер до широкото антикрило. И още, в новия автомобил е   използван опитът на по-късни модели на Pagani в конструкцията, известни с наименованията Huraya BC и Huraya Roadster, като е използван новият лек материал Carbo-Triax HP52, който спомага за повишаване на стабилността на каросерията.

В салона – кожа с цветове слонова кост и синьо, а на волана - дървени секции. Седалките са направени по примера на тези в Huraya BC. А шотландската клетка (тартан) се появява неслучайно: тя украсява седалките в състезателните автомобили Mercedes отт 50-те години на миналия век с каквито се е състезавал приятелят и наставникът на Хорацио Пагани - Хуан Мануел Фанджо.

Има още една много важна разлика от събратята на модела: тази Barchetta не е направена по поръчка от външен клиент, а за самия основател на компанията – Хорацио Пагани (оттук и абревиатурата на HP в името на модификацията). Независимо от това, Zonda HP Barchetta няма да остане единствен екземпляр: италианците ще направят три такива коли. Кой ще получи  другите две, производителят мълчи. И може би това ще бъдат последните три Zonda.

Коментари
comments powered by Disqus