Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Първи детайли от новия Opel Astra

09.06.2021 11:11

Новото, шесто поред поколение на модела трябва да се появи през есента

Поради смяната на собствеността на марката Opel, моделният живот на актуалния модел ще е сравнително кратък - след появата си през 2015 година и фейслифта от 2019, той съвсем скоро слиза от конвейера. Той все още се базира на платформата D2XX на General Motors, докато наследникът съвсем естествено ще бъде изграден на базата на платформата EMP2 на концерна PSA.

Opel Astra L ще бъде близка в техническо отношение до модели като Peugeot 308 и Citroen C4. Моделът ще слиза от поточните линии на завода в Рюселсхайм.

Стилистиката на модела ще се ориентира към дизайнерския език, представен от новата Mokka. Подобно на други нови модели на марката, моделът ще се предлата и в двуцветно изпълнение на каросерията. Страничната линия и задницата също са доста спортно ориентирани.

Във вътрешността доминират два широки екрана - по един за дигиталното табло зад волана и за инфо-развлекателната система. Под екрана в горния край на средната конзола ще има ред с класически бутони.

Планирани са два Plug-in хибрида - по-слабият с 224 к.с., а по-мощният с около 300 к.с. и двойно предаване, като именно вторият вариант се очаква да бъде използван за основа на задвижването и на спортната ОРС версия. Базовите версии са с 1,2-литров трицилиндров бензинов турбомотор със 110 или 130 к.с., ще има и 1,5-литров дизел с малко над 100 к.с.

Коментари
comments powered by Disqus