Peugeot 207 във версиите хечбек, SW и Outdoor SW от моделната 2010 г. ще получи нов 1,6-литров турбодизел.
HDi моторът, който отговаря на стандарта Euro 5, е оборудван с нова шестстепенна механична трансмисия. Максималната му мощност достига 112 к.с. при 3600 об./мин, а въртящият момент – 270 Нм (285 Нм при функцията Overboost).
Той ще замени предишния 1,6-литров HDi, като разликите между двата двигателя определено не са козметични - близо 50% от компонентите са изцяло преработени, като основните промени засягат новата инжекционна система (налягането е 1650 бара), по-малкия турбокомпресор с променлива геометрия и оптимизираната система за рециркулация на обработените газове.
Благодарение на новия 1,6-литров мотор хечбекът 207 Sport HDi 110 и SW Sport ще ускоряват от място до 100 км/ч за 11,1 секунди при максимална скорост от 193 км/ч. Същевременно разходът на гориво е сведен до 4,6 литра за 100 километра пробег.
Новият двигател ще се появи на пазара през април.