Последната вариация в моделната линия на Peugeot 207 най-накрая бе представена официално. 15 месеца след премиерата на малкия хечбек на бял свят се появи и версията 207 SW. Стартът на продажбите е планиран за 5 юли.
Френската компания Peugeot си е поставила твърде амбициозни цели по отношение на продажбите. Първоначалните планове са за 98 000 реализирани автомобила на година, което е близо 18% от пазара на всички вариации на 207. Основният коз отново остават дизеловите версии, които ще имат дял от 56%.
207 SW ще се предлага във вариант с три или пет врати. Дължината на компактния модел е 4156 мм, което е със 119 мм повече спрямо стандартния хечбек. В интериора впечатление прави панорамният стъклен покрив, голямото багажно отделение с обем от 428 литра при стандартна конфигурация (със188 литра повече от хечбека) и сгъваемите задни седалки, които се прибират в пода само с една ръка.
Три бензинови и два дизелови мотора
Гамата бензинови двигатели започва от базовия 1,4-литров агрегат с максимална мощност от 75 конски сили, куплиран с механична предавателна кутия, която е съвместна разработка на PSA Peugeot Citroën и BMW. Следва 1,4 VTi (95 к. с.), чийто максимален въртящ момент достига до 136 Нм при 4000 об./мин. Върховият 1.6 VTi (120 к. с. и 160 Нм при 4250 об./мин) може да бъде поръчан и със секвенционална скоростна кутия Porsche Tiptronic.
В дизеловата гама попадат два 1,6-литрови HDi агрегата. Базовият разчита на 90 конски сили и 215 Нм при 1750 об./мин, а класическият – на 110 конски сили и 240 Нм при 1750 об./мин.
Нестандартните решения
В бъдещите плановете на компанията влизат също RC и Outdoor модификациите. Спортната RC ще предлага максимална мощност от 175 конски сили и въртящ момент от 240 Нм, който е на разположение на водача още при достигане на 1600 об./мин, докато Outdoor ще представлява своеобразна офроуд версия с по-голям клиренс и корекции в посока здравина и функционалност.