Новият представител на Peugeot в B-сегмента се казва 208. Хечбекът ще бъде значително по-лек от своя предшественик 207 и ще се появи на пазара в средата на следващата година.
Peugeot 207 отнесе множество критики заради лошото си пътно поведение и високото тегло. Ето защо френските инженери са обърнали сериозно внимание върху тези две характеристики. Що се отнася до първата, то прогресът се забелязва още при един бегъл поглед върху техническите характеристики. Най-леката версия на новия модел отчита 975 килограма, което е със 173 по-малко от 207.
Въпреки намаленото тегло, 208 е запазил междуосното разстояние на своя предшественик – 2450 мм. За сметка на това обаче е със 70 мм по-къс от него (3960 мм) и с 10 мм по-нисък (1492 мм). Ако се съди по официалното съобщение, тези промени не се отразяват негативно върху пространството в салона, а напротив. Същевременно багажното отделение вече достига обем от 285 литра (с 15 повече спрямо 207). От Peugeot обещават и значително по-качествен интериор, в който впечатление правят по-малкият волан, изнесените нагоре контролни уреди и сензорният дисплей над централната конзола.
1,4 и 1,6-литровите мотори, използвани при 207, ще бъдат заместени с нови еднолитрови и 1,2-литрови VTi трицилиндрови агрегати. Най-ефективният бензинов от тях ще се нуждае само от 4,3 литра гориво при 99 г/км емисии CO2. Французите отделят и специално внимание на европейските си клиенти с два микрохибридни дизелови двигателя (дизелите са общо пет). При най-икономичният разходът е сведен до 3,4 литра при 87 г/км CO2. Мощностният диапазон варира от 75 до 100 к.с., като не е изключено при евентуалната поява на спортна версия към двигателната гама да бъде добавен 1,6-литров вариант с 200 к.с.
Peugeot 208 ще дебютира на пазара през лятото на следващата година във версии с три и пет врати.