Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 3008: Mixer

14.01.2009 21:35 25
25
2571838436

Новият 3008 обединява някои от типичните черти на SUV, миниван и лимузина от компактния клас.

Френският еднообемен автомобил е дълъг 4,37 метра и широк 1,84 м. Характерни за него са обширното предно стъкло, както и особено късите надвеси. С многото си бутони и регулатори арматурното табло напомня за кокпита на самолет.

Максималният обем на товарния отсек e 1241 литра, но тук не влизат множеството допълнителни ниши, тайници и отделения за дреболии. Багажникът е на два етажа, а задната врата е двукомпонентна. В Peugeot 3008 се предлага и опционален панорамен покрив с площ от 1,6 кв. м.

Технически новости в модела са head-up дисплейът, базираният на радарни лъчи темпомат и помощта за потегляне по наклон. Системата против буксуване, наречена Grip Control, подпомага предните колела върху хлъзгава настилка. Програмата за стабилност пък предлага четири режима на работа: стандартен, "сняг", "офроуд", "пясък" плюс ръчно изключване.

Французите предлагат 3008 с избор от два бензина (120-150 к. с.) и три дизела (110-163 к. с.), като през есента на настоящата година се очаква и следващ бензинов мотор, развиващ 156 "коня". Разходът на най-икономичния двигател отчита 4,9 литра дизел на 100 км, за което допринася ниският Cw-коефициент от 0,296.

За 2011 година е обявен хибридният вариант на 3008, който ще бъде и първият хибрид на френската марка въобще. Той ще разчита на дизел (163 к. с.) и електромотор (37 к. с.), задвижващи отново предните колела. От Peugeot обещават разходът на тази версия да не надхвърля 4,1 литра нафта (109 г CO2).

Коментари

Silver Lion
Тури Споиулери на Гоуфа и газ до Пеуник и обуатно през Околовръстното,да живее Фолксщайген,френските коли са гадни,само Ауди VW и BMW.Фолксваген с дизайн на кащон и ,,много,, здрав на сервиз се ходи на 17 години един път и то само за да си купиш нови ,,Споиулери Хахахахаха

пепе
Даммм, голяма работа нямало клиренс, двойно предаване мултипликатор нали гейовете го харесват. СУВ не е автомобил наподобяващ зафира може да мине за ван но джип. Требе да си голямммм ..... за да кажеш че това нещо е СУВ. Даже и идея за офроуд не е загатната ну разбирачите го оценихте на сув бравоооо на децата. Те знаят тигуан е грозен значи не е сув браво, браво. щом това е най-важното. Явно или сте много грозен или сте домакиня хахаха

tisho
даммм,красивото пежо боде в очите феновете на прекрасното и ултра-хипер-мега-гига красиво фау-ве тигуан :D :D :D

До хахахо
Дори 2-ро класник може да пише на кирилица. А първокласник може да разкрие теорията на конспирацията спрямо френските автомобили и "пристрастните" немски списания.

hahaha
Neznam dali nemskite koli sa s takowa prewuzhodstwo pred frenskite,no towa spisanie i 3toklasnik bi razbral kolko e pristrastno

До Batj
Ако за един джип най-важното е да е красив този се класира на последните места. По старите голфове са с по спортно окачване по съвремените са по меки и даже се регулира твърдоста. Пасаторите винаги са возили значително комфортно. Явно бат г никога не се е возил на пасат но има мнение как той вози. Зъбите в дупките незнам дали ще си строшим но със френския миксер по българските пътища ще си трошиш главата, защо си взел този разпадащ се бо..к

Джипара ама друг път
Освен, че е с предно предаване като гледам клиренса не е кой знае какъв, а за мултипликатор и дума няма да обеля. Ще кажете, че е градски джип. Добре Тигуан е по- висок с хубав клиренс има мултипликатор и има блокаж. Както Тигуан полза базата на голф този миксер е на основата на 307. 307 както знаете колеги е един сладолед топящ се на слънцето и крепко здраве по улиците. Големият джип 4007 ползващ базата на Outlander е значително по-добър в качествено естество. Но защо ще си го вземете ако струва повече от самото мицубиши?

bat_J
Колата ще изглежда на живо много по добре отколкото на снимките. Като излезе по магазинте пак ще говорим. До тогава караите голфове и пасатори помпа диуза и си чупете зъбите по дупките

SUV
Da ne se okazhe 4e ne e nqkoq a nqkoi. hahaha Ne stiga 4e e frensko ami go vodat za suv s predno predavane prili4a6 na bani4arka.

Батето
Тишо, сори, ама ако според теб най-важното в една кола е дали ще те загледат, ми значи правилната кола за теб трябва да е именно тунингован пернишки ГоУф с ауспуси с диаметъра на тръби от трансконтинентален газопровод. А и замислял ли си се ако приемем че някоя се обръща след 3008, дали не е просто защото изглежда абсурдно? :)

tisho
това "отвратително" пежо ще се пазарува яко,хората ще си го карат с кеф и ще ми се радват,а тези който го нямат ще се обръщат след него по улиците.Това е положението.Знам,че не ви е гръ..ете от яд! По железния голф от шведска стомана нераждавейка никой няма да се загледа :)

SUV
tova e samo s predno predavane i e suv???? ferrari li e nai velikata kola???? Bozhe kolko mnogo muka ima po toq svqt bozhe. Ako govori6 za sportni avtomobili porsche imat poveche pobedi v sustezaniq i e nai zelanata marka avtomobil. Ako govorim za luks markata e S klasa. Za golf klasa e golf. Tozi frenski mikser go predlagam na nqkoq debela gotva4ka s muj rabote6t v serviz

Gold
лайън се объркал нещо кашон е т'ва тука подобие на кола ако си имал некога пежо трябва да знаеш че тях ги правят от пластмаса vw, audi, bmw и benz с пласмасови калници и капаци нема мой човек, немските коли са железни просто където правят спагети и ми..ети не могат да правят коли

Батето
Пак се изказа неподготвен - кой точно си ти за да казваш коя е "най-великата автомобилна фирма", и то не според теб, а по принцип? И я помисли малко, ако можеш - вмомента Пежо какво общо имат с Пининфарина? Правилно - нищичко. Те затова и от елегантен и изчистен дизайн минаха на безумна стилистика, която се конкурира може би само със Санг-Йонг...

Silver Lion
Всички които карат кашончета със име Голф,много поздрави от мен и не забравяйте дизайна на Peugeot и CItroen ot 60-те години е дело на Pininfarina a драги Голфисти,Аудисти,беемвисти мерцедесисти както знаете най великата кола на света Ferrari e със дизайн на Pininfarina,така,че много Ви здраве и по леко по Околовръсното като се състезавате :-)))

красавецът
да нее конкурс за красота, че спорите дали е красиво или не. Важното е че е френско и ако обичате сервизите значи французойката е ваша.

Батето
Много е красиво. Като Москвич 2140Д с тунинг.

Silver Lion
Красиво е

sollexauto
vie kakvi koli karate :-D

Боро
Да бе, да, не е грозно. И един мармот завива шоколад в станиол :p

коко
не е грозно, само предницата му е грозна :-(|)

BAT_J
Поредното ново грозно Пежо. Жалко 5-6 години все още имаха красиви и елегантни модели.

Боро
Е те тук вече така се изложиха, че повече няма накъде!

дано
дано ситроен искарат нещо подобно, но с по-приятен дизайн

anonimen
Много е грозно! Тоя път французите здраво се изложиха! :o

comments powered by Disqus