Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Плановете на VW концерна за SUV отиват директно на терен

24.06.2014 10:49

Бернд Остман разкри разширяването на SUV-предложенията на VW Group

2016 е годината на SUV-автомобилите на VW концерна, тъй като едновременно стартират седем нови модела, като се започне с дългия 3,86 метра VW Taigun върху базата на Up, мине се през Audi Q1 с дължина от 4,25 метра на основата на A3, после идват Q5 и допълнителният купе вариант, наречен Q6. Особено специални SUV дебюти ще отбележат също Seat, Skoda и Bentley.

Seat-SUV във формат 4,50-метра играе важна роля в стратегията за развитие на испанското дъщерно дружество. С Ibiza и Leon Seat има само две направления, от които конструира 180 000 бройки (Ibiza) и 104 000 (Leon). SUV автомобилът като трето направление ще "гарантира стратегията за устойчиво развитие", сподели мениджър на Seat. Тъй като наред с A-класните офроудъри, които идват с предно задвижване и на всички колела, на тезгяха е по-малка версия на база Ibiza.

Seat-SUV все още не е на пазара, но на него е отредена глобалната задача за ново бъдеще на компанията. Заедно с няколко дилъра на автомобили Seat сондира китайския пазар в продължение на две години. Изследването показва, че и та се котира високопроходими модели сред по-младата публика, но стъпването на пазара има смисъл само тогава, когато производството е местно. След 2016 може да се стигне и до това. За старта са планирани три модела: двата SUV автомобила и Seat седан. Решението трябва да се реализира още през тази година.

Seat-SUV произвежда Skoda

В испанския Марторел през 2013 бяха произведени общо 390 000 автомобила: 110 000 Audi Q3 и 280 000 Seat. За достигане на целта от 500 000 автомобила от моделите на Seat до 2018 и реализиране на оперативен марж от пет на сто, предстои да се измине дълъг път.

Заводът в Марторел беше отличен наскоро с Lean Award 2013. Въпреки голямото разнообразие от модели и минимално използване на роботи в сравнение със завода майка на VW във Волфсбург, Leon вече се произвежда в рамките на 18 до 20 часа. За Q3 са необходими допълнително още пет часа, а за Ibiza все пак пет часа по-малко.

Въпреки това испанците загубиха своя SUV, след като ще бъде произвеждан в Чешката република. Той ще бъде сглобяван заедно с 4,6 м дългия седемместен Skoda Snowman в чешкия Квасини. "Решението е от гледна точка на концерна", заяви мениджър на Seat. Малка утеха за испанския отбор: техният SUV ще се моделира в родината. И в същото време върхът на развойната дейност за следващия Yeti, който идва 2017/2018, също е при Seat.

Каросерията на новото Bentley ще се произвежда в Словакия: в Братислава. Въпреки това то ще бъде истинско Bentley, правено в Крю, Англия. Там не само ще се лакира и окомплектова, но ще бъде като един вид манифактура. Например конструирането на Mulsanne продължава 375 часа. Само пикник масичките отзад отнемат единадесет часа - почти толкова, колкото е необходимо на Seat да произведе Ibiza.
Дърводелските дейности с масивно дърво и фурнир от фино дърво обикновено продължават пет дни и то само ако няма фини ръчни инкрустации. За кожения салон на Mulsanne биват обработвани 13-14 кожи от бикове от Южна Германия.

Bentley-SUV за 200 000 евро 

Новият луксозен SUV, който се очаква да стартира с цени от порядъка на 200 000 евро, няма да бъде никак малко. Въпреки това неговото време за производство, ако го сравним с Flying Spur, ще бъде 125 часа. След представянето на SUV студията EXP 9F в Женева през 2012, дизайнът на луксозния SUV беше критикуван. Междувременно предницата беше силно ревизирана. Радиаторната решетка и двойните фарове много напомнят на спортното купе Continental GT. Основата на Bentley SUV е модулна конструкция, върху която се базират също Q7, Touareg и Cayenne. За старта през 2016 се предвижда класическият W12 бензинов двигател. След 2017 ще се предлага също така и хибридно задвижване, което неотдавна беше представено с Mulsanne в Пекин.

Ако Seat-SUV гони обеми на пазара, то Bentley залага само на 3500 автомобила годишно. Независимо от това той поставя производството в Крю пред сериозен проблем. 2013 там бяха произведени 10 000 Bentley автомобила. Така заводът работи с пълен капацитет. За да се създаде допълнително място за SUV-модела, развойната дейност с 1500 инженери ще трябва да намери нова фабрика. Планирана е нова сграда, и то само на няколкостотин метра от съществуващия завод, където до края на 2002 са били произвеждани наред с моделите на Bentley и Rolls-Royce.

В края на 2016 палитрата на SUV от концерна на VW ще се разшири от сегашните шест на дванадесет SUV. А изпълнителният директор на Audi Руперт Щадлер обяви, че на базата на Q7 той вижда добра възможност за друг продукт. Дори и между Q3 и Q5 все още има място.


Коментари
comments powered by Disqus