Porsche обогати палитрата на кабриолетите си и прибави още един модел с две седалки. Porsche Turbo Cabrio и Porsche Turbo S Cabrio отбелязаха световната си премиера на автомобилното изложение в Лос Анджелис.
IAA тъкмо приключи, а производителят на спортни автомобили Porsche вече продължи серията си от новости. В момента акцентът е на автомобилното изложение в Лос Анжелис, където наред с Macan световната си премиера празнува и кабрио варианта на Porsche Turbo.
Както купето, така и откритата версия ще стъпи на пазара с битурбо двигател и задвижване на всички колела. В задната част на Turbo Cabrio работи известния вече 3,8-литров боксерен двигател, който с лекота генерира 520 к.с., като максималният въртящ момент е 660 Нм. При форсиране могат да се достигнат дори 710 Нм.
Porsche 911 Turbo кабриолет с 560 к.с.
Във версията Turbo S мощността расте до 560 к.с. и 700 Нм (750 при форсиране). Мощността на двигателя се предава към четирите колела посредством седемстепенна PDK трансмисия, със старт-стоп система и функция за движение по инерция. Както при купето, така и при кабриолета задният мост е самонасочващ се.
Спринтът от 0 до 100 км/ч откритият автомобил извършва само за 3,2 или 3,5 секунди в зависимост от версията, максималната скорост е 318 км/ч. Разходната норма и при двете версии е 9,9 литра на 100 километра.
Визуално кабриолетът Porsche 911 Turbo се представя с познатата задна част на купето, която е с 28мм по-широка в сравнение с Carrera 4, отляво и отдясно са позиционирани двойните изпускателни тръби за отработилите газове, задният спойлер разполага с подвижна част. Отпред откриваме познатата предна броня с огромни регулируеми въздухозаборници.
Porsche Turbo Cabrio се отваря и затваря напълно автоматично само за 13 секунди и при скорост до 50 км/ч.