Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Boxster E: Още информация

25.05.2011 15:57 1
1
2571888798
Porsche Boxster E: Още информация

В началото на годината Porsche представи проекта „Електрическа мобилност в Германия“ и Boxster E. Едва сега обаче германците разкриха какво се крие под капака на електрическия модел.

Задвижването на Boxster E е поверено на два независими електромотора, чиято комбинирана мощност е 180 кВт (245 к.с.), а въртящ момент – 540 Нм. Задният, който е комбиниран с трансмисията, както и силовата електроника, са разположени на мястото, което стандартният Boxster използва за механичната скоростна кутия и изпускателната система. Предният електродвигател пък е позициониран в освободения от резервоара отсек. За синхроната работа на двете силови единици, който нямат механична връзка, работи специален контролен блок.

Версията с двойно предаване на Boxster E ускорява от място до 100 км/ч за 5,5 секунди и достига максимална скорост от 200 км/ч. Съществува обаче и такава само със задно, където предният електромотор просто е елиминиран. При нея напълно очаквано максималната мощност и въртящият момент са наполовина – 90 кВт и 270 Нм, а спринтът до 100 км/ч отнема 9,8 секунди при 150 км/ч пикова скорост. Не само динамичните характеристики страдат в случая, но и възможността за регенериране на кинетичната енергия, тъй като електромоторите/електромоторът на Boxster E функционират като генератори при нужда от обратно ускорение.

И при двете модификации захранването е поверено на литиево-фосфатна батерия, позионирана на мястото, където нормално е разположен двигателят с вътрешно горене. Нейният капацитет е 29 кВт, което е достатъчно за изминаването на 107 километра. Автономният пробег на Boxster E не е особено впечатляващ за разлика от теглото на акумулатора – 341 кг, което е причината общата маса на електромобила да достигне 1600 кг. Зареждането посредством стандартната електрическа мрежа отнема приблизително 9 часа, като това време може да спадне драстично при използването на бързото зарядно устройство.

Инженерите от Цюфенхаузен са оборудвали Boxster E и със специална звукова система, която да дава обратна връзка на водача, както и да предупреждава пешеходците и другите участници в движението.

От Porsche не планират серийно производство, като целта на тези прототипи е да бъдат използвани като подвижни лаборатории и събраните от тях данни да служат като база за развитие на бъдещите модели на Porsche.

Коментари

trex
Яко!

comments powered by Disqus