Автомобилът е преконфигурирал системата за активно потискане на преобръщането
Porsche обяви най-мощната модификация на Cayenne - прототип, базиран на Cayenne Turbo Coupe, беше тестван от двукратния световен рали шампион и посланик на немската марка Валтер Рьорл.
Посочва се, че автомобилът е преконфигурирал системата за управление и системата за активно потискане на преобръщането Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC), шасито е модифицирано, инсталирана е спортна изпускателна система и е сменено предното окачване - предните дискове са половин инч по-широки и отрицателният наклон се увеличава с 0,45 градуса за увеличаване на контактния участък на новите 22-инчови спортни гуми. Няма друга информация за новия продукт.
Датата на премиерата на нови Porsche не е посочена. Известно е , че в момента най-добрият вариант на Cayenne е модификацията с 680 к.с. на Turbo S E-Hybrid.