Четиривратият спортист от Щутгарт-Цуфенхаузен ще бъде представен на автосалона в Шанхай през април, а не на изложението в Женева месец по-рано, както се смяташе досега.
Под капака на Panamera ще работят единствено V-образни 6 и 8-цилиндрови двигатели с директно впръскване на горивото и мощност от 300 до 500 к. с. В края на лятото, когато започват продажбите, моделът ще може да бъде закупен с 8-цилиндров атмосферен или битурбомотор, куплиран с механична 6-степенна трансмисия или директна предавателна кутия PDK със седем степени.
Задвижващи ще бъдат задните колела, топмоделът обаче, оборудван с Porsche Traction Management, ще разчита на двойно предаване. Освен конвенционално стоманено окачване, Panamera ще предлага и абсолютно ново адаптивно пневматично окачване. Последното позволява оптимизиране на аеродинамиката и понижаване разхода на гориво.
Предвидена е също така система за компенсиране страничния наклон на каросерията в завои, наречена Porsche Dynamic Chassis Control. PDCC повишава и стабилността при движение по права линия при наличие на неравности по пътното платно.