Porsche ще предлага стандартно Panamera V8 със система за рекуперация на спирачната енергия от месец август.
Принципът на работа на новата технология е, че енергията, отделяна при спиране, ще се използва за зареждането на акумулатора. Същевременно натоварването върху алтернатора ще бъде минимално при ускорение, което автоматично означава и по-ефективна работа на двигателя с вътрешно горене заради по-ниското съпротивление на периферните устройства.
По предварителни изчисления системата за рекуперация на спирачната енергия ще намали средния разход приблизително със 0,7 литра за 100 километра пробег. Ако е оборудван с новите 19-цолови гуми с ниско съпротивление на търкаляне, Turbo ще се нуждае от 11,3 литра срещу 12,2 за настоящата версия. За Panamera S (10,3 л) и 4S (10,6 л) икономията е приблизително 0,5 литра.
От Porsche обявиха още, че са оптимизирали старт/стоп системата като част от промените за моделната 2011 г. и времето за реакция при нея е намалено допълнително.