Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Panamera Turbo S: Перла в короната

01.11.2013 15:50

С Panamera Turbo S Porsche представи на автомобилното изложение в Токио топмодела на моделната серия и с това представи последната новост от фейслифта на модела. За първи път Porsche Panamera Turbo S ще се предлага и във вариант Executive със задвижване на всички колела и 15 см по-дълго междуосие.

Визуално почти не се забелязват разлики с "обикновеното" Turbo. Специално за топмодела се предлагат ексклузивния цвят за лаковото покритие Palladium, както и нови 20-цолови алуминиеви джанти. Промененият заден спойлер в цвета на купето също е отличителен белег на мощната версия.

Porsche Panamera Turbo S с 50 к.с. повече


4,8-литровият V8 двигател генерира с 50 к.с. повече мощност в сравнение с Turbo и така Porsche Panamera Turbo S разполага със завидните 570 к.с. Увеличението на мощността е благодарение на модифицирания турбокомпресор, както и увеличеното с 20 бара налягане на впръскване, което вече е 140 бара. Съответно буталата и буталните пръстени са изработени от специална стомана и са получили ново покритие.

Максималният въртящ момент на осемцилиндровия мотор също се е увеличил с 50 Нм и между 2250 и 5000 оборота достига стойност от 750 Нм. Възможно е за кратко време да бъдат достигнати дори 800 Нм. В спринта от нула до 100 км/ч Porsche се катапултира само за 3,8 секунди, като за това допринася също и седемстепенната трансмисия с два съединителя, която сменя предавките много по-бързо. Максималната скорост е 310 км/час.

По-малко разход и по-ефектен звук


С този начин на шофиране обаче трудно може да се достигне среден разход от 10,2 литра на 100 километра. Все пак разходът на гориво е 11% по-нисък от този на предшествениците. CO2 емисиите възлизат на 239 г/км, а при Executive стойностите са 242 г/км и съответно 10,3 литра на 100 километра.

Разбира се, удоволствието от шофирането е изведено на преден план спрямо темата за разхода на гориво. Така водачът може да пренесе звука на V8 двигателя в купето с натискането на един бутон, с бутон се активиря и стандартния Sport-Chrono пакет. Задвижването и шасито са настроени спрямо различните режими – включително Launch Control, който гарантира оптимален старт.

PASM, PDCC, PTV Plus са вече на борда 


За да не се губи контакт с пътя, Porsche Panamera Turbo S разполага със съответните системи за поддържане динамиката на пътя, които са известни и от другите модели на Panamera. На борда, наред с адаптивно въздушно окачване, адаптивен контрол на амортисьорите (PASM), (PDCC), предотвратяващ поднасянето на каросерията, има също така и Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) с електронно управление на задния блокаж на диференциала, включително с променлив блокиращ ефект. За адекватното спиране отговарят керамичните спирачки, които се разпознават по жълтите спирачни апарати.

Цената на Porsche Panamera Turbo S започва от 180 000 евро

Пилотът и пътниците в новото Porsche Panamera Turbo S освен на мелодията на V8 двигателя могат да се наслаждават на стандартен двуцветен кожен салон и комфортни кресла. Предните седалки са регулируеми с 14 позиции и с възможност за удължаване на седалищната част, опция за запаметяване на желаната позиция и лумбална опора.

Porsche Panamera Turbo S излиза от завода с отопляеми предни и задни седалки. Срещу допълнително заплащане може да бъде включено и вентилиране на седалките. Който иска да притежава още по-спортен модел, би могъл да си поръча адаптивни спортни седалки с 18 позиции за регулиране и по-солидни странични опори. Пасажерите отзад се радват на единични седалки и сгъваем подлакътник в средата, а при Executive разполагат с около десет сантиметра повече пространство за краката. Porsche Panamera Turbo S ще бъде на разположение през януари, като цената почва от 180 024 евро, а за Executive версията Porsche Panamera Turbo S ат 197 041 евро.

Коментари
comments powered by Disqus