Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche развива двигател с три турбокомпресора

30.01.2012 14:05

Porsche работи по система за принудително пълнене с три турбокомпресора, която да повиши допълнително мощността на 3,8-литровия боксер и да съдейства за по-ниските нива на вредни емисии в моделната гама от Цюфенхаузен.

Туинтурбо системата, с която в момента са оборудвани моделите на Porsche, ще бъде заменена с такава, която използва три компресора по подобие на решението, приложено при трилитровия дизелов мотор на BMW за M550d xDrive, X6 xDrive50d и X5 xDrive50d. В момента инженерният екип, отговорен за развойната й дейност, е на финалната фаза от проекта.

На този етап няма официална информация за архитектурата на новата система за принудително пълнене, но според скиците, подадени в съответните патентни ведомства, 3,8-литровият шестцилиндров боксер ще получи един малък турбокомпресор, който да компенсира турбодупката в ниските обороти и два големи, подобни на настоящите Borg Warner. Ползите ще са не само по отношение на динамиката – повече мощност и еластичност на мотора при различни обороти, но и в областта на вредните емисии и средния разход.

Според първоначалната информация новият 911 Turbo ще е първият модел на компанията, който ще разчита на тройния турбокомпресор. Максималната мощност при него ще достига 525 к.с., колкото в момента има Turbo S от 2011 г. 

Коментари
comments powered by Disqus