Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Последни новини за Honda CR-V Hybrid Prototype

06.09.2017 20:08

За първи път в Европа хибридната технология на марката идва и в SUV формат

Honda ще представи предсерийния прототип CR-V Hybrid Prototype на автомобилния салон във Франкфурт. Автомобилът е предвестник на първия SUV с хибридна система, който компанията ще предложи в Европа. Дизайнът на Hybrid Prototype загатва как ще изглежда бъдещото ново издание на CR-V за европейския пазар.

С този прототип за първи път Honda бележи премиерата на новото поколение на CR-V на изложение на Стария континент. Автомобилът запазва силуета на най-продавания SUV в света, като дизайнът е еволюирал към по-спортни пропорции. По-широк и по-висок от предишното поколение, хибридният прототип на новия CR-V е със свежо излъчване и като цяло изглежда по-широк заради раздутите си „мускулести“ калници. 

С по-тесните А-колони е постигнат баланс между елегнатните пропорции и атлетичната линия на модела, като така оптически е увеличен обемът в предната му част. За това излъчване допринася и комбинацията от по-големи колела и гуми. Капакът и задната част са с по-агресивни очертания, а графичният подпис на предните фарове е издържан в стила на новото „лице“ на Honda.

Хибридната система с два двигателя (i-MMD - Intelligent Multi-Mode Drive) в новия CR-V Hybrid Prototype съчатава работата на електромотор и 4-цилиндровия силов бензинов силов агрегат с вътрешно горене 2,0 i-VTEC с цикъл на Аткинсън и отделен генераторен електромотор. Хибридната система не се нуждае от конвенционална трансмисия. 

i-MMD сама определя как да се използва горивото и електрическата енергия по възможно най-ефективен начин, което означава, че не е необходимо шофьорът да избира между трите режима на задвижване: eлектрически, хибриден или с двигател с вътрешно горене. 

В електрически режим задвижващият електромотор черпи мощ единствено от акумулаторните батерии и в този случай не се отделят никакви вредни емисии. В хибриден бензиновият двигател захранва електрогенератора, който на свой ред осигурява мощност за електромотора. При този режим излишекът от мощ от бензиновия агрегат дозарежда пакета от батерии. В третия режим колелата биват задвижвани директно от бензиновия двигател, а при необходимост електромоторът осигурява допълнителна мощност. 

В случаите на градски цикъл на шофиране системата редува хибридния и електрическия режими за оптимална икономичност. При нужда от високи скорости на магистрала на ход е така нареченият режим „Engine Drive“.

Серийният CR-V от моделна 2018-а година ще бъде предлаган и с новия турбобензинов силов агрегат 1.5 VTEC TURBO, който ще се съчетава или с 6-степенната механична трансмисия, или с усъвършенстваната CVT. Не е предвидена дизелова версия за бъдещия нов европейски модел. 

Допълнителни подробности за следващото поколение на Honda CR-V ще бъдат обявени през следващата година, когато предстои и поетапното лансиране на модела на европейските пазари. 

 

Коментари
comments powered by Disqus