Моделът получи световно признание за дизайна, сигурността и иновацията
- Изцяло новият Genesis постигна резултата 10 месеца по-рано от първото поколение
- Флагманът записа успехи на ключови пазари
- Моделът получи световно признание за дизайна, сигурността и иновацията
Второто поколение на премиум седана Hyundai Genesis задмина границата от 100 000 продажби в глобален план. Представен преди само 18 месеца, през ноември 2013, моделът успя да постигне резултата 10 месеца по-рано от първото поколение.
Местните продажби в Корея и износът на второто поколение Genesis постигна съответно 52 661 и 53 254 бройки, или общо 105 915 продажби до края на май 2015 г. Произвеждан само в Корея, автомобилът се изнася за Китай, Европа, Близкия изток и Северна Америка. В САЩ моделът е приет изключително добре и до момента е на трето място по продажби в луксозния клас.
Уоншин Чанг, изпълнителен вицепрезидент и ръководител на международните операции в Hyundai Motor Company, споделя: “Постигането на този резултат толкова бързо доказва технологичните възможности на Hyundai Motor в позиционирането на бранда като надежден производител на премиум автомобили. Изцяло новият Genesis ясно се харесва на тези, които искат хай-тек продукти, които предоставят върхово качество и отлична стойност, докато акцентират на стила и динамиката.“
Първото поколение на модела, представено през 2008-а, се продаде в 250 000 бройки и изигра важна роля за бързото разрастване на бранда Hyundai. Проектиран да се конкурира директно с европейските премиум седани, моделът представи бранда на нови клиенти на местния и чуждестранния пазар.
Второто поколение на Genesis увеличи успеха му, допринасяйки за спечелването на множество награди за 18-те месеца от дебюта му. Сред тях са iF Product Design Award 2014 в транспортната категория, също така IIHS Top Safety Pick+ в Северна Америка. Genesis спечели титлата през 2014 GOOD DESIGNAWARDS за иновативните си системи и дизайн.