Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Представиха пикапа Hyundai Santa Cruz

16.04.2021 10:15

Северомериканският пазар получава нов компактен пикап с външен вид на Tucson

Hyundai разкри Santa Cruz като конкурент на Ford Ranger, фокусиран върху американския пазар.

Твърди се, че „открива нова територия“ чрез комбиниране на елементи от сегментите на SUV, пикапи  и кросоувъри в своята концепция, Tuscon ще влезе в производство в Алабама през юни преди датата на продажба през лятото.

Santa Cruz е разработен, за да обслужва градски шофьори, чийто начин на живот би бил по-подходящ за открит багажник, а не за конвенционален SUV багажник. Самото легло е с дължина около 1270 мм и разполага със заключващ се капак за подобрена сигурност, както и скрити зони за съхранение отдолу.

Hyundai твърди, че новият модел е сравним по отношение на маневреността и ефективността със стандартен SUV от среден размер. Мощността се осигурява от 2,5-литров четирицилиндров атмосферен бензинов двигател, генериращ 190 к.с., или 275 к.с. и  с турбокомпресор.

И двете задвижвания изпращат своятя тяга  към четирите колела чрез осемстепенна автоматична скоростна кутия с два съединителя , която е свързана с превключватели на перата зад волана за ръчно превключване. Атмосферният двигател предлага мощност на теглене от 1600 кг, докато турбо агрегатът това до близо 2300 кг.

Като цяло Santa Cruz черпи ясно вдъхновение за стайлинга от наскоро пуснатия SUV Tucson, най-вече в драматичната си предна широка радиаторна  решетка с характерни дневни светлини и ъглов силует. Изтъкнатата плъзгаща се плоча е знак за способността му за офроуд, докато удължените арки на колелата и елегантните 20-инчови колела придават известна здравина.

В задната част Santa Cruz приема нови и уникални Т-образни светлинни клъстери, които все още не са се появявали на други серийни модели на Hyundai.

Вътре Santa Cruz приема оформление и дизайнерски дух, познат от Tucson. За информационно-развлекателните и цифровите дисплеи се използват чифт 10-инчови екрани, а услугите за свързване BlueLink на Hyundai са стандартно оборудвани.

Коментари
comments powered by Disqus