Двуцифреният показател се дължи на голямото търсене в Европа, Китай и САЩ и силните продажби на C-класата
Продажбите на Mercedes-Benz нараснаха с 16% през март до 183 467 единици. Това е най-високият резултат от много месеци насам в историята на автомобилния производител. Двуцифреният показател се дължи на голямото търсене в Европа, Китай и САЩ и силните продажби на C-класата, както и на компактните модели и кросоувърите на Mercedes.
Европейските продажби през миналия месец скочиха с 16% до 89 041автомобила, докато в Китай доставките нараснаха с21% до 30 124 единици, заявиха вчера от Daimler. Доставките в САЩ се увуличиха с 9,2% до 29 921броя.
Рекордните месечни доставки през миналия месец повишиха продажбите за първото тримесечие до 429 602 автомобила, превишаващи миналогодишния рекорд от 15% и регистрира най-добро първо тримесечие в историята на компанията, подчертаха от Daimler.
Продажбите на седана и комбито на C-класата нараснаха с 58% през миналия месец, докато търсенето на ванове и компактни автомобили скочи с 32% и 25 % съответно.
Продажбите на дъщерната марка на Daimler – Smart, се увеличиха с 25% до 11 984 броя, стимулирани от новите модели, като резултатът от трите месеца на годината е 28 744 нови продажби, което представлява ръст от 23%.
Продажбите на Mercedes-Benz Cars като цяло през март, които включват марките Mercedes и Smart, се увеличиха с 16% до 195 451. А за първите три месеца на годината ръстът е 15% до 458 346 автомобила.
Конкурентите на Mercedes - BMW и Audi, все още не са публикували данните за продажбите си през март.