Новите реализации на високопроходимите модели на марката скочиха с 43%
Продажбите на леки автомобили Mercedes-Benz скочиха с 11% през юни до 188 444 единици благодарение на силното пазарно търсене в Европа и Китай.
Продажбите бяха допълнително стимулирани от големите доставки на SUV модели, които според миналия месец нараснаха с 43%, се казва в официално изявление на Mercedes.
"Една трета от всички леки автомобили на Mercedes-Benzса са продадени в SUV сегмента. Това показва, че нашата продуктова офанзива се отплаща и че нашият напълно обновен SUV портфейл е изключително добре приет от нашите клиенти," заяви Ола Келениуу, шеф на продажбите на Mercedes.
Шестмесечните регистрации на марката се повишиха с 12%о до 1,0 млн. единици, подчертава производителят на автомобили.
В Европа продажбите на марката Mercedes нараснаха с 14% до 86 657 автомобила, подпомогнати от ръст със 7.4% до 28 790 единици в Германия. Продажбите в Китай скочиха с 21% до 39 462 броя, докато обемът на продажбите на Mercedes в САЩ отидоха нагоре с 1,5% до 28 473 броя.
Продажбите на марката Smart нараснаха с 16% до 13 147 единици през миналия месец, подпомогнати от последните премиери на новите модели ForTwo и ForFour. До края на юни Smart отчита повишение на новите продажби с 18% до 73 510 малки градски автомобила.
Комбинираните продажби на Mercedes и Smart се увеличиха с 11% през юни до 201 591броя. Шестмесечните регистрации за двете марки се повишиха с 13% до 1,08 милиона автомобила.