Доставките на луксозното подразделение на Daimler нараснаха с 13% в световен мащаб
Mercedes-Benz увеличи продажбите си два пъти по-бързо от BMW през първото тримесечие на годината, което извежда марката все по-близо до стигането до водеща роля на пазара на луксозни коли в света, което би станало за първи път от десет години насам.
Доставките на луксозното подразделение на Daimler скочиха с 13% в световен мащаб до 483 487 автомобила през март, оповести автомобилният производител, в сравнение с увеличението от 6% до 478 743 на конкурентната марка BMW.
Продажбите на третия в класирането Audi са нараснали с 4% до 455 750 единици през първите три месеца, се казва в официално съобщение на Volkswagen Group.
Mercedes обяви, че има намерение да изпревари BMW до 2020 г., като тази цел може да бъде постигната по-рано благодарение на голямата популярност на всички нови модели на марката, включително и кросоувъра GLC. Скоростта на продажбите вероятно ще бъде ускорена през втората половина с появата на новия седан E-класа в шоурумовете , който е ключов инструмент за бизнес пазара.
Силен тласък на продажбите на Mercedes през първото тримесечие дадоха и компактните модели на марката като А-класата, които отбелязват ръст от 26% до над 150 000 броя.
През март BMW продължава да върви пред Mercedes по продажби в света . BMW отбелязва 201 352 нови регистрации и ръст от 2,9%. Докато продажбите на Mercedes през месеца скочиха с 8,4% до 198 921 автомобила. Новите регистрации на Audi отбелязват ръст от 4,6% до 186 100 единици.