Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Продажбите на Opel/Vauxhall почти 1,1 млн. автомобила

12.01.2015 10:09
Продажбите на Opel/Vauxhall почти 1,1 млн. автомобила

Вече са регистрирани 85 000 поръчки за новото поколение на Corsa

•    Обемът на продажбите и пазарният дял в Европа през 2014 бележат ръст независимо от трудната  икономическата среда
•    Компанията очаква по-нататъшно увеличение през тази година вследствие на продуктовата си офанзива за представяне на нови модели
•    Вече са регистрирани 85 000 поръчки за новото поколение на Corsa


Независимо от сложната икономическа среда, 2014 година завърши с добри резултати за Opel/Vauxhall, като компанията отбеляза най-добрите показатели по отношение на обема на продажбите през последните няколко години. Според предварителните стойности, през последната година автомобилостроителят е доставил в Европа около 1 076 милиона автомобила. Tова постижение означава ръст в размер на 35 000 продадени автомобила или на 3 процента на обща база продажби. По този начин резултатите на Opel надхвърлят общоевропейския ръст в продажбите на нови автомобили, който през миналата година достигна само 2 процента. Пазарният дял на марката Opel от европейския автомобилен пазар отбеляза ръст за втора поредна година – с 0.1 процентни пункта, достигайки 5.74 процента от общия обем на продажбите. С това Opel регистрира най-добрите си показатели за продажбите и пазарния дял от 2011 година насам.

“Регистрирахме ръст на повече от 15 пазара. Нашата модерна моделна гама успя да впечатли потребителите на най-важните европейски пазари,” отбеляза Петер Кристиан Кюсперт, вицепрезидент продажби и следпродажбено обслужване в Opel Group. Наред с останалите държави на континента, продажбите на Opel отбелязаха ръст в Германия, Великобритания, Франция, Италия и Испания. Най-значителен ръст в обема на продадените нови автомобили бе отчетен на пазарите в Полша (+42 процента), Ирландия (+33 процента) и Португалия (+28 процента). Пазарният дял на марката отбеляза увеличение на над дванайсет европейски пазара.

Икономическата ситуация в Русия, където обемът на продажбите на цялата автомобилна индустрия отбеляза значителен спад през 2014 година, имаше отрицателно въздействие върху цялостния резултат. “Русия е един от нашите най-важни пазари. Oчевидно е, че резултатите на Оpel страдат вследствие на обезценяването на рублата и сдържаното търсене от страна на потребителите. Фактът, че през 2014 година ние успяхме да увеличим своя обем на продажбите на общоевропейско равнище ни изпълва с оптимизъм за тази година. Можете да бъдете сигурни, че няма да почиваме върху лаврите си,” допълни Кюсперт.

Opel ще продължи моделната си офанзива и през настоящата година. Новото поколение на Corsa, което вече регистрира 85 000 поръчки, ще бъде на разположение при дилърите на марката по-късно този месец. Новият базов модел KARL ще се присъедини към гамата на марката през лятото, а компактната Astra ще излезе към края на годината.

“Имаме възможност да предоставим на нашите клиенти най-добрата в историята гама от малки автомобили в лицето на новите KARL, Corsa и ADAM. В същото време нашите бестселъри Corsa и Astra, съставляващи 50 процента от продажбите ни, ще бъдат обновени,” подчерта Кюсперт.

Мащабната продуктова офанзива на Opel ще включи пазарните премиери на общо 27 нови модела и 17 нови двигателя в периода до 2018 година, като компанията планира по-нататъшно увеличение на своите пазарни резултати през следващите години. Към 2022 година автомобилната компания цели постигането на пазарен дял от осем процента в Европа.


Коментари
comments powered by Disqus