28-процентен растеж в Китай и скок от 12% в Западна Европа
Глобалните продажби на леки автомобили Volvo са нараснали с 9% през септември спрямо същия период на миналата година благодарение на растежа на всички свои основни пазари.
През месеца Volvo е продал 44 491 коли, подсилен от 28-процентния растеж в Китай и скок от 12% в Западна Европа. Продажбите в САЩ са нараснали с 11%, докато продажбите на шведския пазар са се повишили с 6%.
От началото на годината до края на септември продажбите бележат ръст от 9%, или общо 339 200 превозни средства.
„Ние следваме твърдо пътя си да реализираме най-високия си резултат по продажби през 2014 г.”, се казва в официално изявление на компанията.
Volvo, притежаван от китайци, има за цел да увеличи почти два пъти годишните си продажби до 800 000 автомобила до2020 г. и да се настани в конкурентния сегмент на премиум автомобилите, доминиран от конкуренти като Mercedes-Benz и BMW.
За групата това е 15 пореден месец на растеж.