Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Промениха седана Mazda 2 като хечбека

14.11.2019 11:59

Предната част с нова радиаторна решетка, броня и LED светлини повтаря дословно хечбека

Хечбекът Mazda 2 беше обновен през лятото в Япония, а модифицираният седан се появи в Мексико, където се произвежда в завода MMVO. Приятен бонус за мексиканците е увеличената мощност на бензиновия двигател 1,5 Skyactiv-G: 109 к.с. (+3), 141 Нм (+1). Цените също са добри, защото базовата версия с четири врати с шестстепенна механична трансмисия струва 259 900 песо (12 000 евро) - 20 000 (970 евро) по-евтино от хечбека. Шестстепенната автоматична предавателна кутия е само част от оборудването на топ модификацията на седана, нейната цена е 309 900 песо (14 500 евро).

Предната част с нова радиаторна решетка, броня и LED светлини (неадаптивни) повтаря дословно хечбека. Показани са и нови 16-инчови джанти за версията с пет врати.

Мигачите имат същата графика, въпреки че при хечбека е променена. Единственият нов детайл на кърмата е вдлъбната лента в бронята, свързваща отражателите. Седанът не получава антена перка, както и системата G-Vectoring Control Plus. Спойлерът на капака на багажника имаше и предшественика.

И в двете „двойки “ са монтирани нови предни седалки, а медийната система Mazda Connect поддържа Apple CarPlay и Android Auto. Добавени са двуцветни тапицерии.

В мексиканския завод в Саламанка (с производствен капацитетт 250 000 автомобила годишно) сега тече подготовка за производството на кросоувъра Mazda CX-30, който ще се появи на пазара в началото на 2020 г. Във връзка с това монтажът на хечбека Mazda 3 ще бъде преместено в Япония. От януари до октомври продажбите на Mazda в Мексико нараснаха с 4,1% (до 47 981 броя), но през октомври е регистриран спад от 7% (до 4645 автомобила).

Коментари
comments powered by Disqus