Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Прототипът BMW M5 (2017): Пред нас е новият мощен седан

07.03.2016 14:10

M5 с работното обозначение F90 ще тръгне към клиентите едва през 2017

BMW ще пусне на пазара през 2016 новото поколение на Серия 5, разбира се, и мощната версия BMW M5 също няма да липсва. Нашият ловец на прототипи успя да улови в обектива си BMW M5 по време на зимния тест в Северна Европа.

BMW M5 стартира с над 600 к.с.

M5 с работното обозначение F90 ще тръгне към клиентите едва през 2017. Дори и топ моделът е изграден върху изцяло нова, олекотена платформа от карбон, алуминий и магнезий. Благодарение на променените компоненти новото BMW Серия 5 е редуцирало теглото си със 100 килограма. Както и при цивилната версия, дизайнът на серията е незначително променен, където задното стъкло изглежда по-плоско, а бъбреците по-внушителни. Специфичното за M са двойните накрайници на изпускателната система, които надничат от задната престилка, а в сравнение със серийната версия предната броня изглежда доста по-агресивна.

Под предния капак тупти сърцето на вече известния 4,4-литров битурбо V8, който е познат от М-изданията на X5 или X6. Разбира се, новото поколение на BMW M5 е ревизирано и по отношение на мощността. Alpina вече го направи с моделите Jubi - B5 и B6 и накара „осмака” да изцеди 600 к.с., дори и специалното издание, по случай 30-годишнината на М5, също достигна 600-те коня. Агрегатът на сегашната версия ще трябва да развива някъде около тази мощност.

BMW M5 само със задвижване на четирите колела?

Иначе  новото BMW M5 е оборудвано с типичните атрибути на M GmbH. Освен ревизираната спирачна система с перфорирани дискове на борда има спортно окачване и модифицирана изпускателна система. Интериорът красят различни M обозначения, спортни седалки, спортен волан и алуминиево покритие на всички M-глезотии.

Все още не се знае дали новото BMW M5 няма да бъде изключително само като версия със задвижване на четирите колела X-Drive, което ще гарантира надеждно и стабилно поведения на пътя. BMW ще трябва да разработи две специфични M предни оси за различните варианти на задвижване, но изхождайки от бройките ще бъдат доста голяма техническа и финансова инвестиция на компанията.

Коментари
comments powered by Disqus