С XS-модела Jaguar се цели в средната класа и естествено срещу немските премийни модели като BMW 3-та серия, Mercedes C-Class и Audi A4.
Успяхме да уловим модела като прототип със скъсена каросерия на XF, тъкмо когато Jaguar тестваше задвижването и шасито.
Jaguar XS с възможност за задвижване на всички колела и дори като комби
Jaguar XS вероятно ще стъпи на пазара през 2015 година на базата на лека алуминиева платформа от Range Rover, като наименованието все още не е окончателно. Jaguar XS може да се появи при търговците като X-тип, макар че обозначението на модела като малко успешният X-Type, който по него време използваха и за Ford Mondeo, сега може да изиграе лоша шега и да препречи пътя новото начало.
Дизелови и бензинови двигатели по избор
От друга страна задвижването на задните колела, както и опцията за задвижване на всички колела и широката палитра от двигатели, са фиксирани като се започне с четири- до шестцилиндрови дизелови и бензинови двигатели. Предаването на движението вероятно ще се извършва от добре познатата осемстепенна автоматична трансмисия. Ако Jaguar се ръководи от собствената си продуктова палитра, тогава може да се мисли и за една Sportbrake версия, чиято форма на каросерията не е за пренебрегване в средната класа, която X-марката вече предлага и се конкурира с претендентите.