Моделът идва с амбицията да се изкачи на върха на хранителната верига при SUV автомобилите
Серийното производство на Range Rover Sport ще започне през 2022 година, а британците вече тестват върховата версия SVR на Северната дъга. Налице са нова, по-агресивна оптика, в комбинация с old school задвижване.
Третото поколение на Range Rover Sport и неговата версия SVR вече не са базирани на старата платформа D7u, а на новата модулна надлъжна архитектура (MLA платформа). Тази алуминиева основа позволява използването на меки хибриди, plug-in и чисто електрически задвижвания. SVR отново ще разполага с добре познатия 5,0-литров компресорен V8 на борда, който доставя 575 к.с. в настоящия модел. Не е сигурно дали ще има подобрение на производителността за новия модел, като има вероятност той да получи технология мек хибрид.
Range Rover SVR идва с по-агресивни престилка и странични прагове, както и ревизирана задна част. Отпред се забелязват по-големи въздухозаборници и тесни фарове с LED светлинни ленти. Решетката изглежда тясна. Като цяло, дизайнът на върховия SUV е само незначително развит. Зад огромните алуминиеви джанти се крият огромни спирачни апарати, които се захапват в огромните спирачни дискове. Ходовата част също предстои да бъде преработена по отношение на комфорта. Отзад правят впечатление обновената престилка, интегрираният дифузьор и изпускателните тръби с четири накрайника, характерни за върховите спортни модели.