Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Прототипът SLC на Mercedes от 2014

24.06.2013 11:14

През 2014/2015 Mercedes ще пусне на пазара един усъвършенстван модел на SLS AMG . Първите снимки показват вече познатия прототип под името SLC с кодовото наименование C109

Разбира се Mercedes SLC AMG вероятно няма да има в името си моделното обозначение SLC. Едно нещо обаче е сигурно: Mercedes C109, Mercedes GT както и SLC са известни като конкуренти. И на Porsche 911 са вдигнали мерника.

Mercedes GT AMG става по-компактен


Благодарение на алуминиевата каросерия Mercedes е изтънил C109 и по този начин се е свил по дължина, но като цяло до голяма степен размерите са запазени. Дори и на външен вид конкурентът 911 ще бъде променен.

Дизайнът е заимствал много по-малко от ретро визията на SLS и е представен повече като един модерен дизайн. В предната част доминира вертикално изправената радиаторна решетка, по-тесните фарове влизат навътре в калника, а от долната страна граничат с огромни въздухозаборници.

Mercedes SLC с компактна задна част 

Дългият преден капак си остава, задната част изглежда стегната, двигателят е разположен централно в предната част и генерира задното задвижване, допълнително като аксесоар са летящите врати и атмосферния двигател.
Вместо това Mercedes GT AMG ще се задвижва от един V8 битурбо двигател с четири литра работен обем и 500 к.с. Остава под въпрос дали AMG ще пусне в експлоатация един 3,0-литров V6-турбо двигател. В края на краищата AMG вече е абониран за осем-цилиндровите мотори, въпреки че Mercedes GT AMG е ориентиран към привличане на по-младата потребителска аудитория и четири-цилиндровият турбо двигател си върши работата и в новия клас модели като например A45 AMG.

Mercedes SLC ще струва от 110 000 Евро


Дори и със значително по-ниска цена в сравнение с Mercedes, SLS пак ще привлича клиенти. А за приемниците му ще трябва да се брои около 110 000 евро, това са приблизително 80 хиляди евро по-малко, отколкото за купето на SLS.

Апропо купе и Mercedes GT ще стартира в началото като затворен модел, а кабриото предстои.

Коментари
comments powered by Disqus